Neobvyklý vnější vzhled Juke pokračuje uvnitř, kde je to na rozdíl od čehokoliv jiného, a to i od řady Nissan. Hlavní věc, která Vás upoutá, je centrální konzola, která je navržena tak, aby připomínala palivovou nádrž na motocyklu a je dokončena v barvě s vysokým leskem s různými barvami. Centrální zásobník je dalším stylovým prvkem, zejména u modelů Acenta a Tekna, které mají systém Nissan Dynamic Control System. Toto chytře přepíná mezi funkcemi ovládání klimatizace a nastavením dynamické jednotky, mění zobrazení displeje a značení tlačítek v závislosti na tom, jak se používá. V režimu D se tlačítka přepnou na normální, sportovní a ekologické jízdní režimy, na displeji se zobrazují informace o motoru a točivém momentu. Vysoce lesklý povrch poskytuje dashovému sportovnímu a modernímu vzhledu a je to vlastnost, která se nenachází v žádném jiném interiéru vozu a jde s ultramoderním designem Juke. Dvě číselníky jsou snadno čitelné a je zde centrální digitální displej, který zobrazuje palubní počítač, zatímco řidičská pozice je skoro na místě. Je natolik zdvižena, že poskytuje dobrý výhled, ale stále máte pocit, jako kdybyste řídili normální hatchback. Řízení se přizpůsobuje výšce, ale nepříjemně není na dosah, ale to není příliš problém, i pro vyšší řidiče. Existují však některé kritiky. Zatímco většina interiéru vypadá velmi moderně, některé přepínače, stejně jako ovládací prvky elektrického zrcátka, které jsou zaseknuté pravým kolenem řidiče, se cítí datované a trochu levné. Ale na druhé straně je to velmi komfortní čtyřsedačková s dostatkem prostoru, a to i pro vyšší cestující v zádech se slušnou hlavou. Je to škoda, že zadní okna jsou tak malá, protože zatímco je to bezpochyby dobrý styl exteriéru, znamená to, že je to docela ponuré na zádech. Kapacita zavazadlového prostoru není brilantní u 240 litrů zavazadlového prostoru (o něco méně než MINI Clubman), přestože na všech modelech je kromě podlahové skladovací plochy kromě 4WD přidává dalších 11 litrů. Přesto se botka otevírá široce a je snadné nakládat větší předměty a Nissan nás ujišťuje, že bude mít kufřík s maximální velikostí. Zadní sedadla jsou rozdělena na 60/40 (standard u všech modelů), což rozšiřuje celkovou kapacitu na 550 litrů. Sklopení sedadel je také jednoduché, protože se zhroutí v jediném pohybu, čímž se vytvoří rovná podlaha. Standardní výbava od startu (září 2010): Visia je základní výbava a je vybavena 16palcovými hliníkovými koly, ESP, šesti airbagy, sportovní sedadla, manuální klimatizace, jedno stereo CD s aux-in zásuvkou, vzdálené centrální přední a zadní elektrická okna, zadní upevňovací body dětských sedaček ISOFIX a dělené zadní sedadla 60/40. Modely Acenta získají multifunkční volant, Bluetooth, USB port, tempomat, přední mlhové světlomety, systém dynamického řízení, 17-palcová kola z lehkých slitin "Elegance", karoserie dveří a zrcátka, automatická klimatizace, plus kožený volant a řadicí páku. Tekna je nejvyšší výbavou a přidává systém Nissan Connect, barevnou reverzní kameru, stěrače citlivé na deště, automatické osvětlení, inteligentní klíč s tlačítkem spuštění motoru, elektrická sklopná zrcátka, tónovaná ochranná skla, 17 "hliníková kola Sport nebo čalounění z červené kůže.
60%