Nissan GT-R je fenomenálně rychlé auto a jeho 3.8-litrový V6 twin-turbo se vrátí mezi 480PS - 550PS, v závislosti na modelu. Ve své konečné podobě, s 550 koní, GT-R bude zrychlovat na 62 mil za hodinu za pouhých 2,7 sekundy, zatímco jeho 632Nm točivého momentu vás připojí k zadní části sedadla tak dlouho, jak se odvážíte udržet nohu na patro, podlaha, dno. Nadzvukový kmitočet GT-R je dodáván na silnici prostřednictvím závodního laděného systému pohonu všech kol, se šestistupňovou sekvenční převodovkou s dvojitou spojkou, která se automaticky zabývá změnami rychlosti. Automatické pole je také spojeno s pádlovými řadami umístěnými za volantem, ale pochybujeme, že mnoho řidičů je bude používat mimo závodní dráhu, což je účinnost automatické krabice. Tažnost vynikajícího pohonu na čtyři kola je dále vylepšena aktivním odpružením systému Nissan, který využívá senzory k monitorování a plynule seřizuje tlumiče nárazů v souladu s dodáním točivého momentu. Výsledkem je, že GT-R rychle roste v rozích, protože počítačová trakce, zavěšení a převodovka poskytují zvedání silnice. Volant a pedály dodávají také vynikající zpětnou vazbu, která vás jen povzbudí, abyste tlačili tvrdší a rychleji, než byste měli skutečně. Jak si můžete představit, GT-R je velmi snadné (a odpuštěné) rychle řídit. Ukažte nos na rohu, udeřte plyn a Nissan se bude stříhat kolem ohybů s minimálním rotací těla nebo kola. Během našeho testu jsme posunuli vůz co nejtěžší, avšak nastavení vozu se ukázalo být téměř bezchybné. Dokonce i potokované silnice a špatné povrchy jen málo odrazují pevné uchopení asfaltu GT-R. Je zřejmé, že GT-R má své limity a třemi řídícími režimy, které si zvolíte řidič, se dostanete tam, uvolněním závěsu, řízením trakce a brzdění. Ovšem pouze zkušení profesionálové nebo řidiči trati se budou chtít vypořádat s nastavením do auta. Při nižších rychlostech se Nissan uklidňuje do klidného křižníku s minimálním hlukem z dálnice a působivým všestranným zpřesněním. Ačkoli diff má tendenci dělat některé znepokojující zvuky, když studený, jsme zjistili, že GT-R je v pořádku pro každodenní jízdu, díky své pohodlné kabině a působivé viditelnosti. Od roku 2010 je Nissan vybavena režimem pohonu dvou kol, který dočasně posune vozidlo na pohon dvou kol s nízkými rychlostními manévry, což značně usnadňuje parkování a hrnčířství v okolí města.
80%