Recept na 370Z je poměrně tradiční - pod kapotou je velký 3,7-litr V6, spojený šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou na zadní kola. Nejvyšší výkon je pro model Nismo modelu Coupe / GT nebo 344PS 328PS, zatímco pro Nismo je to 363Nm nebo 371Nm. Jak byste očekávali, oficiální ekonomika je špatná u 26,6 mph, s emisemi 248 g / km. Mnoho novějších výkonových modelů těží z turbodmychadla, ale ne z 370Z. To znamená, že Nissanův motor musí být natolik oživený, aby vyrobil špičkový točivý moment, aniž by se dostal do podoby Audi TT TFSI. Není to nutně špatná věc, ale znamená to, že pracujete na převodovce, která má uspokojivou, i když neohrabanou akci. Má párty trik při změně, ačkoli, replikovat "paty a špičky" gearchanges tím, že proklouzne plyn pro vás. Je to skvělý způsob, jak předvést cestujícím a je to opravdu užitečné při brzdění těžkých rohů. Řízení je těžce vážené a přesné, ale model 370Z je opravdu uspokojující, že řídí hladké, široké, rozsáhlé silnice. Ukažte jí B-silnici a je to méně působivé. Tuhé tělo a krátké cestovní zavěšení přerušují rovnováhu vozu, která se hýbe a hýbe se nad nárazy, které byste si ani v jiných výkonových kupách nevšimli. Opravdu musíte být zapnutý, abyste využili co nejvíce z modelu 370Z na silnici jako je tato, která se vám buď hodí nebo je velmi frustrující. Pokud jste milenka trati, 370Z je lepší. Díky dostatečnému prostoru pro vyčerpání plného potenciálu z motoru a kvalitního povrchu je to skvělá zábava díky působivé úrovni přilnavosti a dobré zpětné vazbě skrz podvozek. Postrádá přesnost jemněji vyladěného sportovního automobilu, jako je zřetelně ceněná Porsche Cayman, ale přesto poskytuje mnoho zábavy ve správném prostředí. Nissan nabízí model 370Z v provedení Nismo, který nejen dodává svalnatou, agresivní karosářskou sestavu, ale také zvyšuje výkon o dalších 16 koní, spolu s dalším vyztužením podvozku a revidovaným zavěšením. Tyto doplňky určitě dávají vozidlu trochu víc faktorů, ale na cestě jsou také méně komfortní. Zdá se však, že to neobtěžuje kupující - model Nismo je více populární než jak standardní verze Coupe, tak GT.
60%