370Z má neuspokojivou kabinu. Centrální zásobník používá starší vyhlížející plasty se spoustou tlačítek uspořádaných v méně uživatelsky přívětivém uspořádání. Na plusové straně jsou nástroje poměrně jasné, i když opět vypadají trochu pozdě. Naštěstí existuje několik vzkříšení, které trochu zvedají věci, včetně čalounění sedáku na modelech GT a Nismo. Úroveň komfortu zanechává spoustu požadavků - sedadlo řidiče není na delších cestách výrazně podporováno, zvláště ve více zaměřeném režimu Nismo, zatímco volant nemá žádnou úpravu dosahu a viditelnost přes rameno je špatná. Naštěstí boční podpora je dobrá, takže by neměli být obyvatelé házet příliš za rohy. Bota je plytká s vysokým zatížením a tak, i když nabízí dostatek prostoru pro nákup nebo víkendový výlet, je víceméně k ničemu. Neexistují však žádné zadní sedadla, ale je pravděpodobné, že nebudete potřebovat prostor pro rodinné vybavení, jako jsou židle a dětské sedačky, pokud jste se rozhodli pro model Nissan 370Z. Standardní vybavení není příliš špatné, standardně je vybaveno ovládáním klimatizace, Bluetooth, bezklíčovými vstupy a automatickými stěrači. Přechod na variantu GT přináší systém dotykové obrazovky s navigací, ale nejnovější Audi TT má ohromně dobrý informační systém, díky němuž Nissan vypadá jako starožitnost. Standardní vybavení: Kola Coupe 370Z je vybavena 18palcovými hliníkovými koly, klimatizací, xenonovými světly, spouštěcím tlačítkem, bezdotykovým vstupem, Bluetooth, automatickými stěrači, elektricky nastavitelnými sedadly s čalouněním a přístupem AUX. GT přidává 19palcová kola z lehkých slitin, audio systém BOSE, čalounění z kůže a semišu, dotykový displej s navigací, tempomat s omezovačem rychlosti, vyhřívaná sedadla, bederní opěrka a ukazatel rychlosti. Nismo dodává stylovou soupravu Nismo, lehké hliníkové ráfky 19 palců Rays, dvojitý výfukový systém, sedadla Nismo a detaily interiéru.
60%