Motohodnota je čistě ovocná a říká sportovní vůz V6. Není příliš hlasitý. Jen úžasně zvuk. Převodovka je přesná, přesto příjemná a stará. Cítíte, že pracujete s velkou, silnou krabicí, dostatečným množstvím člověka, který je dostatečný pro točivý moment motoru 353Nm. A musíte se spojit a otáčet správně, což je, jak má být. Je to mocné auto. Musíte myslet. Nemůžete se jen dostat dovnitř a řídit. Na papíře by měl být výkon téměř identický s Mercedes SLK 280, který jsem měl minulý týden. 0-60 za 5,9 sekundy. Nejvyšší rychlost je omezena na 155. Nissan se ale cítí manuálně rychleji. Trakční kontrola vypnutá na strmém kopci z Broadwaya prostě narazila v řadě úhledně obsazených driftů a vše ostatní zanechalo. Naneštěstí, když jsme projeli Cotswolds, viděli jsme Austin Healeys. A rád bych využil této příležitosti k tomu, abych poděkoval občanům Cotswold za to, že i nadále jsou nejvíce zdvořilí a velkorysí motoristé, se kterými jsem ve Velké Británii sdílel cesty. Cestou zpátky do Surrey jsme uvízli v dopravní zácpě. Trvalo víc než hodinu, aby se pokryla míle. Navzdory zábraně v Cotswolds a volnoběžné palivo v džemu jsme dosud zvládli 23mpg, což je pouze 0,5mpg krátké oficiální kombinované postavy. Potěšení pokračovalo prohlídkou památek v Londýně v slunečné neděli. Dokonalý jako starý pes v nevyhnutelném příběhu. Překvapivě pohodlná jízda na pockmarkovaných dopravních úzkých ulicích Mouth Ken navzdory 225/45 R18 frontům a 245/45 R18. Mnohem lepší než SLK280 na frontách 225/45 R17 a 245/40 R17. Miluju toto auto. Je to dost silné, aniž by bylo hloupě silné. To se skvěle hodí k pytlíkům. Není to bláznivé peníze na nákup. Je to brutálně ošklivé, jako rozklepaná ropucha. Ale to se mi líbí. Ujistěte se, že botka je malá, střešní mechanismus není nejlepší a s doplněním nemůžete moc vidět. Je mi to jedno. Hodně jsem to upřednostňoval před SLK280 a kdybych měl k dispozici hotovost, určitě bych ho koupil.
80%