80%
Obsah
Řidičské dojmy
Motohodnota je čistě ovocná a říká sportovní vůz V6. Není příliš hlasitý. Jen úžasně zvuk. Převodovka je přesná, přesto příjemná a stará. Cítíte, že pracujete s velkou, silnou krabicí, dostatečným množstvím člověka, který je dostatečný pro točivý moment motoru 353Nm. A musíte se spojit a otáčet správně, což je, jak má být. Je to mocné auto. Musíte myslet. Nemůžete se jen dostat dovnitř a řídit. Na papíře by měl být výkon téměř identický s Mercedes SLK 280, který jsem měl minulý týden. 0-60 za 5…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Upadnutí vrcholu je hnusný starý proces. Musíte jej uvolnit ve středu lišty, spustit motor, položit nohu na nožní brzdu a pak najít tlačítko skryté pod pomlčkou. Ale když je to dole, auto vypadá fantasticky. Na rozdíl od mnoha sportovních vozů je kabina skutečně velice prostorná a má spoustu užitečných míst pro uložení a ukládání věcí. Necítíte se klaustrofobicky, jak můžete v MX5. A když nastavíte výšku volantu, nástroje se pohybují nahoru a dolů, takže je můžete vždy vidět jasně.
Recenze automobilu
Představte si perfektní odpoledne. Cotswolds. Jasné modré nebe. Otevřený sportovní vůz. A pod pravou nohou 300 koní. Mohla by to být kombinace, která mě udělala jako 350Z tolik? Nebo to bylo auto? Byla to i moje nejoblíbenější barva Nissan, označovaná jako "Sunset Orange". Měla vynikající Birdview DVD satnav, což je přiměřené 1,200 liber navíc. A "Alezan" kožené sedačky z kožené kůže, které nebudou mít na vkus každého, ale mají nějaký efekt tkaný úsek, který vás zastaví,…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Správné sportovní auto. Úžasná manipulace, výkon a velmi dobrá jízda. 300PS 350Z od března 2006 zasáhla vysoká roční loď VED ve výši 505 GBP.
- Docela těžké na palivo. Není moc prostor pro zavazadla. Dlouho zdvihový motor 310PS není tak živý jako předchozí motor 300PS.
80%