Mitsubishi Outlander je dostupný jako plug-in hybrid PHEV, který je zahrnut v jeho vlastní recenzi. Jediným dalším nabízeným motorem je 2,2-litrová nafta s výkonem 149 koní. Špičkový točivý moment je 380 Nm a je to hezké a nízké otáčky v rychlosti 1750 ot./min. Díky tomu je Outlander flexibilní a snadno ovladatelný. Výkon je dodáván hladce a výměna převodovky je hladká a přesná. Automatická volba je přiměřeně hladká, i když se může zrychlit. Ale je to inteligentní převodovka, přizpůsobená vašemu jízdnímu stylu v průběhu času a měnící se řazení. Až do rychlosti je to snadné, abyste se mohli bez ztráty síly díky výstupu točivého momentu, takže pro dálnice A a dálnice je Outlander ideální. Outlander se cítí poměrně těžký, i přes lehký posilovač řízení. Vskutku existuje znatelné množství tělového válce, i když to neznamená nedostatek přilnavosti. Outlander je bezpečný, vysazený a bezpečný a všechny modely jsou vybaveny pohonem všech kol, který pomáhá při mokrém počasí nebo sněhu. Je také schopný v těžších situacích mimo silnici díky nastavení převodovky s malým rozsahem a volitelným uzávěrkám diferenciálu. Spárovaný s brzdou o hmotnosti 2 000 kg, díky čemuž je Outlander dobrou volbou vlečného vozu, ať už pro koně, karavany nebo přívěsy. Drsné silnice se postarají o poměrně pohodlné zavěšení. Není to poslední slovo v hladkém klidu, ale není to vůbec špatné nad otvory nebo rychlými nárazy. Outlander je velký, takže řidiči města mohou bojovat, ale vysoká jízdní poloha činí viditelnost dobrou a reverzační kamera pomáhá s těsnými parkovacími místy, pokud si vyberete model GX4 nebo GX5. Emisí a hospodárnost závisí na úrovni a přenosu. Vyšší úrovně výbavy jsou těžší, a tak vyzařují více CO2 a spotřebovávají více paliva, ale čísla jsou přiměřené po celé ploše. Emisní rozsah od 138-153g / km a hospodárnost se pohybuje od 53.2mpg pro manuály GX2 až po 48.7mpg pro auto GX5. Tyto údaje jsou neobvykle přesné a lze je dosáhnout v reálném světě.
80%