S vyspělým stylingem, praktickou kabinou s prostorem pro sedm a skutečnou schopností 4x4, je Outlander inteligentní volbou venkovského pracoviště ve 2,2-litrovém dieselovém provedení. Oficiální ekonomika je manuál pro GX2 55,3mpg a - spíše neobvykle - je to skutečně téměř dosažitelné při řízení v reálném světě. Outlander je také pohodlný a prostorný. Kabina může postrádat ve stylu a sofistikovanosti, ale je odolná a nabízí dostatek místa jak v přední, tak i zadní části. K dispozici je velká bota a všichni kromě modelu GX2 na základním stupni mají sedm sedadel, z nichž dva jsou překvapivě prostorné. Sklopením všech sedadel se uvolní obrovské 1680 litrů prostoru. Všechny modely jsou standardně vybaveny pohonem všech kol. Systém je zaměřen na opravdovou jízdu v terénu místo toho, aby pomohl na náplasti na silnici. Rozdíl může být uzamčen a převodovka nastavena na malý rozsah, takže na vlnitých, blátivých nebo štěrkovitých plochách je spousta trakce. Spárovaný s brzdou hmotnosti 2000 kg, je Outlander ideálním vozem pro tažení koní nebo karavanů. Řídí se dobře - ovládací prvky jsou pečlivě vážené, ačkoli řízení může být trochu přesnější, ale závěs je dobře schopný absorbovat nejhorší hrboly a hrboly, a to i tehdy, je-li karosérie problémem při vyšších rychlostech na zvláště zkroucených silnicích . To znamená, že Outlander má spoustu uchopení a vždy se cítí bezpečný, stabilní a bezpečný. Outlander nabízí kompletní balíček 4x4. Je to velký, praktický a schopný, přesto má skutečné schopnosti off-road a špatné počasí a přináší přiměřenou spotřebu paliva. Uvnitř to může postrádat polský a upmarket "pocit" některých soupeřových vozů, ale jestliže robustní trvanlivost je to, co si ceníte nad ostatními, pak Outlander stojí za to podívat se. Road Test 2013 Mitsubishi Outlander Dlouhodobý test Mitsubishi Outlander PHEV Dlouhodobý test
80%