Outlander PHEV získává zdokonalení, že všechny vozy, které jsou schopné elektrického pohonu, se vyrábějí v důsledku téměř tichého chodu. Samozřejmě to má za následek zesílení dalších typů hluku, hlavně hluku z pneumatik, píšťalky větru a nepatrného nárazového odpružení. Nicméně, v elektrickém režimu a po správné cestě je Outlander PHEV asi tak klidný jako 4x4. Pokud by to nebylo na tom, že jste obklopeni nějakým hrozivým designem palubní desky, mohl byste to zkusit jako luxusní auto. Ale hlavní trik, který se Outlanderovi podařilo vybojovat, je rozumně komunikující kolem rohů. Toto auto je zábavnější řídit rychleji, než by měl být SUV. Zatímco většina velkých 4x4 vozidel - a obzvláště těch, které jsou ztížena naprostou hmotností a složitostí zásuvného elektrického systému - jsou naprosto vyčerpány něčím více než mírným zatáčením, PHEV příležitostně přijme podobný přístup - podobně jako rodinný hatchback. Je to okázalý a na rozdíl od mnoha SUV to jde méně než dvoubitový rapper gangsta. PHEV má revidované zastavení ve srovnání s dieselovým Outlanderem, hlavně aby se vyrovnal s hmotností hybridního zařízení, jehož baterie samy o sobě váží půl tuny, kromě dvou elektromotorů. To je to, co dává vozu svou relativní jistotu. Zatímco kvalita jízdy je převážně měkká a pohodlná, v duchu většiny vozů SUV nemůže úplně zmírnit základní tendenci, aby se veškerá tato sádla dostala do nepředvídatelných silničních povrchů a výmolů. Problém s zařízením PHEV je, že je velmi obtížné ho udržet pouze s jeho baterií. Na papíře to činí přesvědčivý případ. To bude dělat 25 kilometrů elektrického jízdy rychlostí až 70 mph, pokud je baterie plná - baterie, která je 80 procent doplněna během půl hodiny, pokud je zapojen do rychlé nabíječky. Ovšem řídená jízda vidí, že se baterie pohybuje rovnoměrně před značkou 25 mil. Jeho inovativní systém pohonu všech kol řadí jeden elektrický motor o výkonu 60 kW (82 koní) na přední nápravu a jiný na zadní straně, což znamená, že je možné provádět mimořádné jízdy bez CO2 do okolních stromů (kde je ironicky nejlepším prostředím prostředí zabývat se špinavou koncovkou výfuku). Benzinový motor má výkon 121 koní a může jednat buď jako napájení automobilu, nabíjení baterií nebo ve spojení s elektromotory, aby poskytl matematický anomální výkon 200 koní. Stejně jako u všech těchto nastavení se však v praxi cítí jako velmi složitý způsob dosažení průměrné ekonomiky a nedostatečného tempa. A často velmi špatná ekonomika. Jak ukazuje skutečná stránka MPG pro PHEV, řidiči ve skutečnosti nedosahují ani poloviny nárokovaného průměru 157 mph. Při vyšších rychlostech a když motor pracuje na pohonu vozu a naplnění baterie, není to obzvláště příjemný zážitek. Zařízení, které je vybaveno převodovkou CVT, je pomalé a děsivé kvílení, když potřebujete zrcadlo. Všechno spontánně spočívá v tom, že vybuchne bublinu jemnosti, kterou máte pocit, když je baterie plná a nebudete spěchat, abyste získali místa. Znamená to, že pokud nemáte (opravdu ohromující) daňové úlevy na podnikové vozy skutečně důležité pro vás, měli byste být lepší, abyste získali dieselový Outlander - nebo něco úplně jiného.
60%