Nejdůležitější věc, kterou si všimli interiér modelu Outlander PHEV na rozdíl od naftového motoru, je to, že obě zadní sedadla byly obětovány pro zadní elektromotor. Pro mnohé to nebude problém - sedadla jsou opravdu dobrá pro "příležitostné použití" - ale duch sedadel zůstává. To proto, že Mitsubishi se neobtěžoval odstranit nejzadnější bezpečnostní pásy a držáky pohárů pro ty sedadla, které nyní bezmocně sedí v prostoru zavazadlového prostoru a pásy se aktivně dostávají do cesty. To je parcela, mimochodem, to je asi ten nejbláznivější, co najdete - roli tenkého materiálu, který je tak dlouhý, že se spouští pod svou vlastní miniaturní hmotností. Kufr má také prostor (od 591 litrů do 463 litrů), protože podlaha je zvednutá. Výhodou vysokého, plochého nakládacího prostoru je však určitá cesta k tlumení rány - je to velmi snadné zavádění a vykládání. Vpřed je nákladní prostor Outlander tak velký a vstřícný, jak byste doufali, s množstvím hlavy a nohou. A pro cestující na zadních sedadlech, zásuvný systém znamená, že není žádný velký přenosový tunel, který by se rozřezal do prostoru pro nohy. Pohybující se dále dopředu přetrvává přebytek prostoru, ale kabina je stěží inspirací designu. Facelift 2015 vylepšil palubní desku - je tam ještě trochu více dřeva - ale je to ještě něco odyssey v černém plastovém obalu. Rozvaděč je na všech místech (samozřejmě vyhřívaný volant je před řadicí pákou), zatímco i ve špičkových modelech jsou prázdná tlačítka. Proč? Ale v jiné japonské normě automobilu je specifikační list velice štědrý. Hierarchie oříznutí zahrnuje GX3h, 4h a 5h s přidáním "S" na konci označujícího další bezpečnostní a komfortní vybavení, jako je varování při odjezdu z jízdního pruhu, automatické brzdění a zadní parkovací senzory. Dokonce i vozidlo GX3 je vybaveno ovládáním klimatizace, tempomatem, 18palcovými hliníkovými koly, předními parkovacími senzory a stěrači, zatímco vozidlo GX4 má elektrické zadní dveře, navigační a kožené sety - některé z těch nejjemnějších kůže najít, stojí za to říkat. Specifikace GX5 je pokus Mitsubishi o to, aby se Outlander odvolal na Range Rover wannabe set, a to tak, že společnost dokonce dělala tuto jedinou verzi s označením "OUTLANDER" napsanou přes kapotu velkými písmeny. Hmm. Problémem je samozřejmě skutečnost, že prostředí Outlander v kabině je více než devadesátnásobek rozpočtu hatchback než tučná limuzínová atmosféra, kterou vlastní Range Rover - nebo dokonce Volvo XC90. Standardní vybavení: GX3h získá 18-palcová kola z lehké slitiny. ABS s akustickým systémem upozornění na akustický systém EBD (AVAS), aktivní stabilizací a trakčním řízením Mitsubishi (M-ASTC), asistentem při startu v kopci (HSA), nastavitelným omezovačem rychlosti, stříbrnými střešními lištami, přední mlhové světlomety, zadní parkovací senzory, elektrická sklopná vyhřívaná zpětná zrcátka s bočními indikátory, přední a zadní elektrická okna, dvouzónová klimatizace, tempomat, dálkové centrální zamykání a poplašný systém. beztlakový provoz s tlačítkem start / stop PHEV, volant z kůže, rádio / CD / MP3 přehrávač (6 reproduktorů), bezdrátové telefonní spojení Bluetooth s hudbou, přední světla nohou, přední / boční / nabíjení, připojení USB, automatické stmívání zpětného zrcátka a snímače deště stěračů čelního skla. GX4h dodává LED světlomety s automatickým vyrovnáváním, výkonné zadní dveře, 360 stupňová kamera, reverzní kamera (namísto zadních parkovacích senzorů), černá kožená sedadla s pohonem řidiče, ohřívač volantu, satelitní navigace SD s 7palcovou dotykovou obrazovkou HD a DAB rádio. GX5h je dodáván s odznakem kapoty, velkým zadním spoilerem, prémiovým koženým sedákem nappa (Claret Red, Porcelain Beige nebo Gunmetal Gray), koženou pákou ruční brzdy, prémiovou podlahovou podložkou pro barevnou kůži, špičkovou zvukovou úpravou (zesilovač a reproduktory) , vyhřívaná zadní sedadla, zadní dvojité porty USB, vylepšení venkovního osvětlení LED, osvětlení vnitřního osvětlení LED (stropní svítidla, přední a zadní část nohou, osvětlení nálad) a vypínač chromového panelu ohřívače předních sedadel. Systém GX4 / 5hS přidává systém pro zmírnění kolizí vpřed, systém varování před vybočením z jízdního pruhu, systém Adaptive Cruise Control, neúmyslný systém zmírnění zrychlení a přední a zadní parkovací senzory.
60%