Převodovka nabízí nastavení Drive, Eco a B (brzda). Drive poskytuje překvapivě rychlou akceleraci a dovoluje zařízení i-MiEV plně využít výkon, který je v nabídce. Elektrický motor o objemu 64 k má sílu i-MiEV rychlostí 60 km / h za přibližně 13 sekund, ale v městě se cítí mnohem rychleji, než se rychle dostane na 30-40 mil za hodinu. Jelikož je elektromotor, moment je k dispozici téměř okamžitě a je spousta - 133 lb / ft v porovnání s benzínovým motorem 62 lb / ft - což poskytuje téměř nekonečný švýcarský výkon. Impozantně je tato síla dodávána zcela bez otřesů. Při silném zrychlení má elektromotor při vzletu kvílení tryskového letadla. Posuňte řadicí páku do polohy "Eco" a prioritou je zachování síly. Výkon motoru je snížen od 47kW do 18kW (62bhp až 23bhp). Je to znatelně pomalejší, jelikož síla je snížena, aby se zachovala síla - zrychlení je mnohem nižší a i-MiEV se začíná snažit udržet krok s tempem provozu. Ale to má velký význam pro ekonomiku a je jediný způsob, jak dosáhnout nárokovaného rozsahu 80-100 mil na jediném nabití. Pod nastavením B (brzda) vozidlo běží při normálním výkonu (62 kp / 47 kW), ale má vyšší brzdnou sílu motoru umožňující regenerační dobíjení. Maximální rychlost i-MiEV je 81 mph. Model i-MiEV je vybudován pro řízení města a to je místo, kde vyniká. Je to svůdné a lehké řízení, které usnadňuje práci tříbodových otoček. Bytí úzké, sklouzne do nejmenších parkovacích míst a snadno se dostane do provozu. A na kratších tratích se nemusíte příliš obávat rozsahu. To se ovládá téměř stejným způsobem jako standardní benzínové i-vozidlo s pohonem zadních kol, ale s nižším těžištěm díky 200 kg baterií pod podlahou. Místo toho, aby držel i-MiEV zpět, tato extra hmotnost pomáhá připevnit auto na silnici a pomáhá překvapivě pohodlně jezdit. Mimo města se nachází na venkovských silnicích a bude mít i vlastní silnici na dálnici. Přestože jste v zadní části vaší mysli vždy strach, kde je další nabíjecí bod - a zda to zvládnete. Nabíjení zařízení i-MiEV se nijak neliší od způsobu nabíjení mobilního telefonu, ale pouze ve větším měřítku. Jeden konec nabíječky jde do auta a druhý konec do tříkolíkové zásuvky. Samozřejmě rozdíl mezi vozem a telefonem spočívá v tom, že auto musí zůstat venku, což způsobuje, že je nepohodlné, pokud bydlíte v bytu nebo nedokážete dostat auto blízko domu - přemisťování s prodlužovacími vodiči není praktické. Nabíjení trvá zhruba šest hodin od standardní zásuvky pro domácnosti nebo může být účtováno z plochých na 80% plných během pouhých 25 minut v nových místech rychlého nabíjení, které začínají praskat po celé zemi, protože se objevují další elektromobily . Jediné plné nabití je přibližně 96p, zatímco znamená i-MiEV na 12 000 mil je 150 liber. Toyota Aygo bude stát za 1115 liber za stejnou vzdálenost (za předpokladu, že benzín je 117p na litr).
40%