Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mitsubishi

Recenze a test Mitsubishi I-MIEV 2011

Recenze automobilů Recenze Mitsubishi Recenze Mitsubishi I-MIEV 2011

40% Mitsubishi I-MIEV 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Převodovka nabízí nastavení Drive, Eco a B (brzda). Drive poskytuje překvapivě rychlou akceleraci a dovoluje zařízení i-MiEV plně využít výkon, který je v nabídce. Elektrický motor o objemu 64 k má sílu i-MiEV rychlostí 60 km / h za přibližně 13 sekund, ale v městě se cítí mnohem rychleji, než se rychle dostane na 30-40 mil za hodinu. Jelikož je elektromotor, moment je k dispozici téměř okamžitě a je spousta - 133 lb / ft v porovnání s benzínovým motorem 62 lb / ft - což poskytuje téměř nekonečný švýcarský výkon. Impozantně je tato síla dodávána zcela bez otřesů. Při silném zrychlení má elektromotor při vzletu kvílení tryskového letadla. Posuňte řadicí páku do polohy "Eco" a prioritou je zachování síly. Výkon motoru je snížen od 47kW do 18kW (62bhp až 23bhp). Je to znatelně pomalejší, jelikož síla je snížena, aby se zachovala síla - zrychlení je mnohem nižší a i-MiEV se začíná snažit udržet krok s tempem provozu. Ale to má velký význam pro ekonomiku a je jediný způsob, jak dosáhnout nárokovaného rozsahu 80-100 mil na jediném nabití. Pod nastavením B (brzda) vozidlo běží při normálním výkonu (62 kp / 47 kW), ale má vyšší brzdnou sílu motoru umožňující regenerační dobíjení. Maximální rychlost i-MiEV je 81 mph. Model i-MiEV je vybudován pro řízení města a to je místo, kde vyniká. Je to svůdné a lehké řízení, které usnadňuje práci tříbodových otoček. Bytí úzké, sklouzne do nejmenších parkovacích míst a snadno se dostane do provozu. A na kratších tratích se nemusíte příliš obávat rozsahu. To se ovládá téměř stejným způsobem jako standardní benzínové i-vozidlo s pohonem zadních kol, ale s nižším těžištěm díky 200 kg baterií pod podlahou. Místo toho, aby držel i-MiEV zpět, tato extra hmotnost pomáhá připevnit auto na silnici a pomáhá překvapivě pohodlně jezdit. Mimo města se nachází na venkovských silnicích a bude mít i vlastní silnici na dálnici. Přestože jste v zadní části vaší mysli vždy strach, kde je další nabíjecí bod - a zda to zvládnete. Nabíjení zařízení i-MiEV se nijak neliší od způsobu nabíjení mobilního telefonu, ale pouze ve větším měřítku. Jeden konec nabíječky jde do auta a druhý konec do tříkolíkové zásuvky. Samozřejmě rozdíl mezi vozem a telefonem spočívá v tom, že auto musí zůstat venku, což způsobuje, že je nepohodlné, pokud bydlíte v bytu nebo nedokážete dostat auto blízko domu - přemisťování s prodlužovacími vodiči není praktické. Nabíjení trvá zhruba šest hodin od standardní zásuvky pro domácnosti nebo může být účtováno z plochých na 80% plných během pouhých 25 minut v nových místech rychlého nabíjení, které začínají praskat po celé zemi, protože se objevují další elektromobily . Jediné plné nabití je přibližně 96p, zatímco znamená i-MiEV na 12 000 mil je 150 liber. Toyota Aygo bude stát za 1115 liber za stejnou vzdálenost (za předpokladu, že benzín je 117p na litr).

Mitsubishi I-MIEV 2011

Interiér

Vstup je bezklíčový, takže není potřeba vyčesávat v kufru nebo kapse klíč. Spuštění vozidla vyžaduje jednoduché otočení spínače na sloupku řízení (kde byste běžně spustili vůz klíčem). Pokud v automobilu s benzinovým nebo dieselovým motorem slyšíte požár (nebo jízda) v autě, i-MiEV mlčí. Jediný údaj, že je připraven jít, pochází z "bingového" zvuku, který by nebyl mimo mikrovlnku. Dejte nohu dolů a při jízdě vozu je stále ještě víc než jen bzučení. Jak jste očekávali, je to tiché na…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mitsubishi I-MIEV 2011

Recenze automobilu

Mitsubishi i-MiEV je inovativní, zábavný a dobře vybavený malý elektrický městský vůz. Ale je tu jedna věc, která vás zastaví, abyste dnesku koupili, a to je cena v katalogu. Zpočátku absurdní £ 38,699, minus grant ve výši 5 000 liber, později se snížil na £ 23,990 po vládním grantu, který pomohl dotovat náklady, takže je směšně neuskutečnitelný pro všechny, s výjimkou nejdříve prvních adopterů. Čísla prostě neskladí. Porovnejte jej se středně pokročilým vozem Toyota Aygo a vy se díváte na 24…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mitsubishi I-MIEV 2011
  • Mitsubishi I-MIEV 2011
  • Mitsubishi I-MIEV 2011
  • Mitsubishi I-MIEV 2011
  • Mitsubishi I-MIEV 2011
  • Mitsubishi I-MIEV 2011
  • Mitsubishi I-MIEV 2011

Závěrečné hodnocení

  • Inovační technologie. Osvobozen od poplatku za přetížení v Londýně. Zábava při řízení.

  • Rozsah je 80 mil. Nabíjení je nepříjemné, pokud bydlíte v byte. Omezený prostor uvnitř.

40%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobry den,vykupujete auta ?Mam k prodeji nove polo comrortline 1,2TSI,barvaLI7F BY,r. v.2015,stav km.24005nebourane1majitel,po servisni prohlidce29.1.2018.cena210 000kc.Dekuji za odpoved.Horakova“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2353 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1329 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 864 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 810 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 722 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2353
    • Škoda Fabia 1329
    • Volkswagen Golf 864
    • Volkswagen Passat 810
    • Škoda Superb 722
    • Ford Focus 493
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 437
    • Škoda Kodiaq 360
    • Škoda Karoq 352
    • Volkswagen Tiguan 332
    • Kia Cee´d 327
    • Hyundai Tucson 324
    • Škoda Octavia III 321
    • Škoda Rapid 294
    • BMW Řada 3 294
    • Ford Transit 288
    • Renault Mégane 288
    • Ford Mondeo 284
    • Opel Astra 280
    • Škoda Scala 275
    • Dacia Duster 249
    • Kia Sportage 247
    • Peugeot 308 238

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7582
    • Volkswagen 3950
    • Ford 2429
    • Peugeot 1721
    • Hyundai 1490
    • Renault 1364
    • Citroën 1212
    • Opel 1209
    • BMW 1076
    • Mercedes-Benz 991
    • Kia 918
    • Audi 884

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing