Vstup je bezklíčový, takže není potřeba vyčesávat v kufru nebo kapse klíč. Spuštění vozidla vyžaduje jednoduché otočení spínače na sloupku řízení (kde byste běžně spustili vůz klíčem). Pokud v automobilu s benzinovým nebo dieselovým motorem slyšíte požár (nebo jízda) v autě, i-MiEV mlčí. Jediný údaj, že je připraven jít, pochází z "bingového" zvuku, který by nebyl mimo mikrovlnku. Dejte nohu dolů a při jízdě vozu je stále ještě víc než jen bzučení. Jak jste očekávali, je to tiché na cestách, jen rychlostí větru. Řidič získá skvělý výhled na cestu vpřed a číselníky jsou přehledné. Jsou to jediné indikace zevnitř, že jsou poháněny elektromotorem. Místo obvyklého otáčkoměru a rychlosti je k dispozici číselník, který zobrazuje, zda řídíte ekonomicky (nebo ne) a elektronickou rychlostí čtení. Kromě toho je interiér čistý Mitsubishi i. To znamená, že je kompaktní, ale ne nepříjemné. V přední části je dostatek prostoru, aby se řidič a cestující dostali příliš příjemně, zatímco v zadní části je dostatek prostoru a pro takové malé vozidlo je slušné množství nohy. Bota je přístupná přes poklop vzadu a s nabídkou 246 litrů, stačí pár nákupních tašek. Při větších zatíženích jsou zadní sedadla sklopná a je možné přepravovat větší zatížení, než byste mohli očekávat. Úrovně vybavení jsou vysoké - částečně proto, aby bylo možné ospravedlnit cenu ze stratosférického seznamu, s elektrickými okny, centrálním zamykáním dveří s bezklíčovým vstupem, předními airbagy SRS řidiče a spolujezdce, bočními a opěrnými airbagy a klimatizací. Úplné specifikace najdete zde.
40%