Doplnit, v dešti, které nás pozdravilo kvůli našemu testu, je to jako velmi solidní malá věc. Verze s TURBO ozdobená velkými chromovými písmeny na rumpě sdílí stejné poměrně těžké řízení hatchbacku CZT. To je výhoda na dálnici (dokonce vám dovolí řídit "ruce pryč" na chvíli, pokud chcete) a můžete si vybudovat tolik svalů na cestě do tělocvičny, jak můžete čerpat železo, jakmile se tam dostanete. Také prošla zkouškou prstů, pomocí čehož pokrčíte prsty do dna zavřených dveří, abyste zjistili, jak moc se tělo ohýbá. (To může být bolestné, ale nebylo to na Colt.) Motor je hladký a točivý bez turbo-lag, trochu jako menší verze 2.0TFSI VAG. A doplnění, manipulace je chytrá a předvídatelná. Drop vrcholu, nicméně, a nic, co drží horní část auta dohromady to není úplně stejné. Kroužek se otřese volantem a konce prstů se začínají otřásat ve dveřích. To není špatné. Určitě není horší než průměrná skládací plechová špička. Ale není to rock solidní malý závodník, který se cítí s doplněním. Non TURBO 1.5 je celkově měkčí a ženský. Hlavně řízení je mnohem lehčí, výkon je mnohem menší a pojištění klesá ze všech sedmi skupin na 8E. Mitsubishi počítá s tím, že hlavním trhem automobilů jsou ženy ve věku od 30 do 60 let. Docela stejný trh jako Peugeot 206CC a Vauxhall Tigra. To je v pořádku. Kdyby všichni koupili 206Ccs, bylo by to trochu jako oni všichni koupit stejné oblečení u Marks & Spencers pak se objevil u stejné události v nich. Alespoň botka Colt CZC umožňuje spoustu změn oblečení. A turbo má pod kapotou sladký motor.
40%