40%
Obsah
Řidičské dojmy
Doplnit, v dešti, které nás pozdravilo kvůli našemu testu, je to jako velmi solidní malá věc. Verze s TURBO ozdobená velkými chromovými písmeny na rumpě sdílí stejné poměrně těžké řízení hatchbacku CZT. To je výhoda na dálnici (dokonce vám dovolí řídit "ruce pryč" na chvíli, pokud chcete) a můžete si vybudovat tolik svalů na cestě do tělocvičny, jak můžete čerpat železo, jakmile se tam dostanete. Také prošla zkouškou prstů, pomocí čehož pokrčíte prsty do dna zavřených dveří, abyste…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Výhoda svého velkého bumu (nehrozíme tím, že se snažíme být politicky korektní), je množství věcí, které můžete v sobě strčit. Tam je dost místa pro dámskou zavazadla. Nebo střechu. Ale ne obojí. Který vlastně dává velký smysl, protože nechcete, aby se autorut na jihu Francie rozhodl stejně. Chcete to s a / c na, nebo vaše zuby zaplní chyby a vaše vlasy s uhlovodíky. Jste-li připraveni na squash sám jako gnome, můžete skutečně dostat čtyři z vás do auta na krátké vzdálenosti. Co je v pořádku. Tři z vás mohou pít a druhá nemůže.
Recenze automobilu
Koncepční vůz vypadal skvěle na motorových výstavách. Ale to bylo ještě předtím, než museli vytvořit špičku a botu, do které by se vklouzly. Takže to sdílí jakousi kabinu dopředu velký zadek vzhledu 307CC a ze strany s doplněním vypadá zřetelně hustě. Ale odblokujte střešní zámky, vytáhněte tlačítko na rukojeti dveří a transformuje se z plstku na roztomilý malý kabriolet. Stále to není nádherná kapka, ale stejně jako Slunce vypadá mnohem lépe horečka.
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Skládací pevná střecha, čtyři sedadla a slušná obuv, a to i při stohované střeše, dobře vybavené, levné CZC1 od listopadu 2007.
- Vypadá to, že houpačka se střechou vzhůru, postrádá strukturální tuhost při spouštění střechy, zadní sedadla jsou pro dospělé velmi těsná.
40%