ASX byl spuštěn v roce 2010 se dvěma možnostmi motoru - jedním benzínem a jedním naftovým motorem. Dieselový motor 1,8 s výkonem 150 k je nejlepší výkon a hospodárnost. Variabilní časování ventilů umožňuje jeho spouštění až na 800 otáček za minutu a pomalu se zrychluje bez protestů od 1000 otáček za minutu, a to i na svazích. Nicméně špičkový točivý moment 300 Nm je poměrně silný při 2000 otáčkách za minutu. Benzín s výkonem 115 koní je v městečku naprosto dobrý, ale bojuje pouze o 154Nm. Není to přeplňovaný turbodmychadlem a v důsledku toho se cítí bezduchý, když se tlačí, aby se připojil k rušné dálnici nebo nechal úzkou křižovatku. Pouze ti, kteří si koupí ASX, ale nezahrnují dostatek kilometrů na to, aby ospravedlnili motorovou naftu, budou chtít zvolit benzin, který je omezen pouze na pohon dvou kol. V roce 2013 rozšířila společnost Mitsubishi motorovou sestavu s přidáním nafty o objemu 2,2 litru o objemu 150 kW. Jednotka 2,2 produkuje více točivého momentu - 360 Nm od 1500 otáček za minutu - a je spárována se šestistupňovou automatickou převodovkou převodníku kroutícího momentu. Je to jediná automatická řada v řadě ASX s 1,6litrovým benzínovým a 1,8litrovým naftovým motorem propojeným s příslušnou pětistupňovou a šestistupňovou manuální převodovkou. Všechny motory řady ASX jsou silné výkonné MPG. Výsledkem je, že 1,6 benzín by měl překročit 40mpg, zatímco 1,8 diesel by měl překonat 50mpg. 2.2 diesel vrací 48mpg v rukou řidičů Real MPG, což není špatné, když se domníváte, že je omezen pouze na automatické převodovky a pohon všech kol. Velké, rozumné pneumatiky 215/60 R17 poskytují slušnou kvalitu jízdy a pomáhají absorbovat silniční bouře a výdutě. řízení je trochu pomalé ve srovnání se SEAT Atekou, ale ASX je dostatečně snadné ovládání. Naftu 1,8 lze specifikovat s pohonem na dvou nebo čtyřech kolech, který poskytuje působivý výkon v zasněžených a ledových silničních podmínkách.
60%