60%
Obsah
Řidičské dojmy
K dispozici jsou tři známé motory v řadě Clubman Cooper - 1,6-litrový 120palcový v Cooperu, 110PS 1,6 diesel v Cooper D a impozantní 175palcový motor v Cooper S. Šestistupňová manuální verze je dodávána standardně a tam jsou ekonomické vylepšení všech motorů, jako je start / stop a ukazatel změny rychlosti. To má za následek snížení emisí CO2 s tím, že Cooper D emituje 103 g / km. To znamená nízkou roční daň, ale co je ještě působivější, je oficiální ekonomika 72,4 mld. Není divu, že je to…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Cubman je o 24 cm delší než standardní MINI, ale má více prostoru pro nohy, více zavazadlového prostoru a trochu delšího rázvoru. V zadní části můžete zvolit - bez dodatečných nákladů - mezi třímístnou lavicí (se třemi tříbodovými pásy) nebo dvěma individuálně tvarovanými sedadly. Má zadní zadní zadní dveře, jako Mazda RX-8, ale pouze na pravé straně auta. Někteří Britové se mohou cítit zkráceně, protože to není koně, jako je tomu v evropské pevnině. Ale v odškodnění získávají výhodu, že mohou ze zadní strany řidiče zachytit aktovku nebo mokrý deštník. Samozřejmě, že v parkovišti nezáleží na které straně se děti dostanou ven. Zadní strana je skutečně retro, s dvěma samostatnými bočními křídlovými dveřmi, které umožňují přístup k nákladové ploše, ale jsou integrovány do opravdu úžasného příkladu zadního konce.
Recenze automobilu
Není pochyb o tom, že MINI je největší motoristický marketingový úspěch, který Británie kdy viděla. Oxfordská továrna je v obrovských počtech obrátí a stále se jim nedostane. Bylo však limitováno, kolik kupujících by mohlo být pro auto, které, i když to bylo hodně zábavné, mohlo jen trvat čtyři. Dokonce i naprosto besotovaní milovníci MINI museli hledat něco jiného, jakmile jasný-modrý pás jim dal dobrou zprávu. To, co opravdu chtěli, byla prodloužená MINI, s trochu více místa na zadním…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Více praktická alternativa ke standardnímu MINI. Pět užitných sedadel a elegantní zadní dveře usnadňují přístup k zadní části. Cooper D je výběrem řady.
- Další strana bočních dveří je špatná pro vložení dětí do zadní části, ale na pravou stranu, aby řidič mohl nakládat aktovka nebo kabát do zad.
60%