Nejlevnější model v řadě je SLC 200 - je to stejný motor přenesený z SLK s 184PS. Je to také jediný model s manuální převodovkou, ale ve skutečnosti je SLC vozem mnohem vhodnějším pro automatickou převodovku. K dispozici je nyní devítistupňová automatická výměna jednotky 7G-Tronic SLK. To se může zdát překvapivé a opravdu se musíte divit, proč potřebujete devět rychlostních stupňů, ale převodovka funguje dobře v SLC s velmi rychlými změnami, a častěji než je to, vybírá ten správný převodový stupeň bez toho, aby ho lovil. Přeplňovaný 2,0 litrový motor v SLC 200 je také použit v SLC 300 - bohužel není to šest-válec, jak by naznačoval název. Namísto toho získáte větší výkon od stejného motoru s výkonem 245 koní a zvýšením točivého momentu o 300Nm na 370Nm. Pokud je to výkon, který chcete, je špičkovým modelem AMG SLC 43. Poháněný 3,0 litrovým motorem V6 biturbo s 367 PS (ano, odznaky mají už jen velmi málo společného s aktuální velikostí motoru) je to nová generace modelů Mercedes- Benz AMG. Takže účinně nahrazuje SLK 55 AMG poháněný motorem V8 a zatímco menší motor nemusí mít stejný charakter, stále zní skvěle, zvláště když ho držíte v režimu Sport s krásným výkyvem ze sportovního výfuku při akceleraci. Režimy Sport (a Sport +) jsou součástí dynamického výběru, který je standardní v celém rozsahu. Tyto režimy také zrychlují již rychlé řazení, zlepšují odezvu škrticí klapky a mění řízení, což je myšlenka, aby se toto cítilo jako dobrý výkon kupé. Je to určitě rychlý, s rychlostí 0-62 km / h na 4,7 sekundy a skvěle zpracovává rohy s neuvěřitelnou přilnavostí a ovládáním těla. Díky sklopné tvrdé špičce se v těle nenachází žádné ohyby, což znamená, že můžete s velkou jistotou tlačit na pomalé nebo rychlé zákoutí. Ale zatímco SLC je technicky velmi dobré, není to bez jeho nedostatků. Řízení se cítí nad asistovanou a umělou, zatímco jízda je vždy jen trochu příliš pevná, zvláště znatelná na silnicích špatné kvality. Snad největším zklamáním je nedostatek angažmá. SLC je auto, které víte, že je velmi dobré, přesto se s ním nikdy opravdu nespojujete. To by nebylo problém, kdyby se jednalo o rodinný poklop, ale když si koupíte dvoumístný kabriolet, určitě budete chtít nějaký pocit příležitosti a vzrušení. A SLC se cítí dost nedostatkem, ve srovnání s BMW Z4. Existuje však jedna úsporná milost pro SLC. Model 250 d. Nyní obvykle nafta kabriolet nebude plavat naše loď - a opravdu to není nic, co se příliš vzrušuje s obvyklým dieselovým hlukem, jen stěží nejjemnějším zvukem se střechou dolů. Ale díky velkému točivému momentu (500Nm být přesný) je překvapivě rychlý. Ale co skutečně vyniká, je ekonomika. Mercedes-Benz tvrdí, že se vrátí o 70,6 mil. Ano, to není překlep. Uvidíš to? Je to nepravděpodobné, ale jak ukazuje Real MPG, majitelé SLK se stejným motorem stále viděli kolem 45mpg. Má také emise pouhých 114 g / km. To znamená, že pokud je zaregistrován před dubnem 2017, budete platit za losem Mercedes-Benz pouze 30 liber za rok.
80%