Zpočátku se auto neuspokojivě cítí jako wooffley a rozmazlená, jako kdybyste řídil měnič točivého momentu spíše než nějaký zvláštní převodový stupeň. Takže začnete si je vybírat pro sebe tím, že klepnete levou páku, abyste šli dolů nebo vpravo. Jakmile máte na displeji otáčky D, vrátíte se do plně automatického režimu. Ale pokud jste vybrali "3" a zastavíte se, pak začněte znovu, box prochází ozubenými rychlostmi, ale nepřekročí "3". Je to tak poslušný, můžete dokonce bang to při poměrně vysokých otáčkách, pokud chcete, aby nějaký motor brzdí z kopce. Vydejte se do boxu a zařaďte jej a navzdory pouhých třicet šesti brzdných výkonů zrychlení až na 120 vozů není tak daleko od vozu Jaguar XKR. Jinými slovy, existuje spousta. Ale pokud máte nahoře nahoře, pravděpodobně se ocitnete v mnohem vyšších rychlostech. Vůz vás na vás čeká. A to je v pořádku, protože to potvrzuje dvojí - dokonce trojitý účel stroje. Je to lodní křižník z vrcholu dolů. Je to doplněk města. Nebo je to sportovní vůz schopný extrémně rychlé běžecké doby. Jak ji používáte, je to na vás, ale pokud nechcete přenášet zboží nebo rodinu, vyvrací se potřeba dalšího každodenního vozu. Problém je, že v letošním roce přinášejí pouze 1.425 RHD SL500 a SL55 AMG. Proto prodejci prémiových cen, jako je Tom Hartley, nabízejí všem s novým SL, kteří je nabízejí 15 000 GBP, a pak je prodávají plutokratickým účastníkům, kteří nabízejí více než 20 000 liber. To činí listové ceny £ 67,790 pro 500SL a £ 89,040 pro 476bhp SL 55 AMG ne více než výchozí body. A ačkoli standardní specifikace jsou extrémně vysoké, mohli byste také strávit slušný přístup k vaší SL. Levnější 245bhp SL350 přichází příští rok společně s 462bhp SL600 V12. Chceš jeden? Samozřejmě že ano. Ale myslete pečlivě, protože toto auto říká, že máte nejméně £ 1,000,000 v uvolněné změně, abyste si s ním mohli zahrát. Pokud budete řídit novou SL, budete si toho všimli a vy budete mít magnet štěstí lovců.
60%