Kromě čisté krásy vozu, a to je nejkrásnější Mercedes od roku 1957 300SL roadster, budete je zaklepat mrtvým se střechou. Peugeot vynalezl elektrický skládací tvrdou desku ve třicátých letech minulého století. Ford of America měl jet s loďkou jako Fairlane Skyliner z roku 1958. Dokonce Honda měla jeden na počátku devadesátých lét CRX, a Peugeot je zpět s 206CC. Ale Mercedes před čtyřmi lety dokončil sklápěcí desku se SLK. A teď, samozřejmě, oni šli lépe. Nová střecha SL je rozdělena na tři kusy. Takže když se elektricky skládá do obuvi, zabírá pouze prostor nahoře. Můžete otevřít zaváděcí zařízení a poté stisknout jiné tlačítko, abyste zvedli složený pevný kryt a stále máte 206 litrů prostoru pro zavěšení. Nejen, že je to posuvný vnitřní kryt, takže pokud nabijete zavazadlový prostor, zatímco vrchol je stále nahoru, můžete se ujistit, že jste nechali přesně dostatek místa, aby se střecha mohla sklopit. Vše je ovládáno pouze jedním šikovným přepínačem na konzole. Žádné špatné svorky, které by vám neunavily nehty, a celá operace trvá jen 16 sekund. Myslíte si, že si mysleli na všechno a pravděpodobně to mají. Za volantem trvá chvíli, než se dostanete pohodlně, protože existuje tolik samostatných elektrických nastavení, které můžete provést. (Volitelně můžete zadat sedadla, která každých několik minut automaticky masívají základnu vašeho páteře.) Volič nastavujete nahoru, dolů, elektricky. Omlouvám se, že lidé na chodníku mohou skutečně myslet, že máte peníze, hledáte automatické zablokování proti únosu, ale nemusíte, protože je to automatické. Pak odblokujete parkovací brzdu v americkém stylu a vy jste pryč.
60%