Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mercedes-Benz

Recenze a test Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014

Recenze automobilů Recenze Mercedes-Benz Recenze Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014

100% Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Na řízení dojmů jsme nejprve zkusili S500. Ukazuje se, že je to klidné auto, velmi tiché a nerozbitné při normální rychlosti a vynikající dálniční křižník, jak byste čekali. Všechny třídy S od S-600 jsou vybaveny poměrně novou 7G-TRONIC automatickou převodovkou Mercedes, která vám dá sedm poměrů, které můžete hrát s tlačítky, pokud chcete, a také značně zmenší nežádoucí vlastnosti autoboxů, špatná část rohu. Ale to není neomylné, alespoň na S500. Jeho točivý moment 388 kb / s a ​​530 NM se mohou stále dostat, když se snažíte stisknout. Zřejmě to je mnohem méně problém s modelem S350, ale přemýšlel jsem o tom, proč S320CDI, nejoblíbenější motor v třídě S, nebyl k dispozici při startu. Za nezanedbatelnou částku £ 73,770 je S500L dobré auto, ale není to skvělé auto. Tato vyznamenání přichází k modelu S600, 2690kg a 517bhp leviathanu, který vzlétá z nuly na 60mph za 4,4 sekundy, přibližně stejně jako Mitsubishi Evo IX FQ340. Je to luxusní limuzína, když to chceš. A krouživý tygr auta, když potřebujete stisknout. Rychlost, s jakou klesá pomalejší provoz (včetně pomalejších řízených modelů S600), je prostě úžasná. V jednom okamžiku jsem zrychlil na 200 km / h, s otevřeným, čistým ohybem dopředu, jen abych opustil zatáčku o 220 km / h. Je to prostě úžasně rychlé. Přesto, když jste zaseknutý v provozu, a myslím, že je skutečně uvízl, je to tak poslušný jako kočička. Stačí stisknout tlačítko P-pro-park a ani nezamknete toho chlapa za své blikající brzdy. Potom, když se van před vámi začne znovu pohybovat, dotkněte se brzdového pedálu, vklouzněte ho do polohy "D" a znovu se klečete. Je to velmi široké vozidlo a část zkušebního běhu byla v úzkých uličkách s projíždějícími nákladními vozidly, avšak kontrola vzdálenosti vpředu na parkovišti zajišťuje, že nebudete srazit žádné stěny nebo zaparkované vozy. A i kdyby na vás někde vyskočil obrubník, jak mi to bylo při dopravě v špatně osvětleném tunelu, 19 "pneumatiky jsou dostatečně hrdí na slitiny, aby nedošlo k žádným škodám. díra v bankovní bilanci a možná ještě dalších 10 000 liber za nežádoucí příslušenství (téměř peníze Bentley Continental), je S600 stále uchazečem o nejlepší auto na světě. Mercedes tvrdí, že řešil své problémy s kvalitou použití extrémně kvalitních komponentů, plastů, materiálů, kůže a dřeva, a také důkladným zkoušením nového modelu, během kterého byly automobily vedeny celkem 8 000 000 kilometrů, a to celkem 2 000 zkušebních řidičů, včetně členů veřejnosti , Namísto toho, aby se opírali o popis chyb, byly vozy vybaveny "černými krabicemi", jako jsou letadlové letové zapisovače, takže bylo možné určit jakýkoli výkyv a příslušná elektronika se stabilizovala. král Mer cedes a kvalita v celé společnosti je nyní zpět, kde by měla být. Třída C byla nedávno nominována na vrchol posledního amerického průzkumu JD Power Satisfaction Survey, který porazil i Lexus. Všechno to fungovalo? Z automobilů, které jsem řídil, bych řekl, že ano. Materiály vypadají a cítí extrémně vysoké nájemné, zejména tmavě šedé Alcantara. Zkoušel jsem špatné svary a šrouby, ale nenašel jsem žádné. Uzávěry dveří jsou zvláště hladké. Jediné, co jsem viděla, bylo hrubé zkroucení na vnitřním spodním předním okraji předních dveří. Buďte jeden z prvních, kdo si koupíte novou třídu S a nebudete morčat pro kontrolu kvality. Ale opravdu nebudeme vědět, jak spolehlivě se budou dokázat, dokud nebudou auta na cestách po dobu asi jednoho roku. Zpět ve Spojeném království o čtyři měsíce později jsem dostal šanci řídit vozy S350, S320CDI a ve skutečnosti si v noci prohlížet Night Vision Assist. Night Vision je trochu divný. Vidíte silnici vpředu v podobě Blair Witch Project černé a bílé na obrazovce před vámi, kde by byl obvykle rychloměr. A vybírá lidi, psy a cokoli jiného mnohem lépe než světlomety. Ale pokud jste se nenaučili řídit "Grand Theft Auto", nemůžete je vlastně řídit, nebo se dostanete do každého obrubníku v Oxfordshire. Takže to musíte považovat za zrcadlo nebo satnav, nebo rychloměr, který se neustále dívá od toho na skutečnou cestu a zpět. S350 je nejslabší třída S, ale stále hladké a efektivní limuzína, nejlépe řízená jako limuzína, a pravděpodobně bude mít výhodu spotřeby paliva proti plísni uspokojujícímu S500 při jízdě ve městě. Ale třída S, kterou si většina lidí koupí, je model S320CDI, zdánlivě na nevýkonu s výkonem jen 235 k, ale také s výhodou točivého momentu ne méně než 540 Nm. S přehráváním pouze 4500 otáček za minutu nemůžete používat převodové stupně tak dlouho, dokud jiné třídy S. Druhý, například, vás vede pouze na 49mph. Ale točivý moment to dělá. A ačkoli S320CDI je větší než ostatní Mercedes sdílení stejný motor, to vlastně zvládne lépe než třídy E a CLS. Takže krátký rozvor S320CDI s několika doplňky dělá práci na pravé straně £ 60,000. A je nejpomalejší oslabující třída S. To je důvod, proč zůstane nejlepším prodejcem.

Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014

Interiér

Za svým vzrušujícími křídly oblouků typu Mazda RX8 nabízí nová třída S větší prostor než jeho předchůdce a větší boty. Ačkoli když toužíte po zadní nohy, raději vám doporučuji, abyste vyhnali extra 4000 liber za pět centimetrů delší LWB (800 liber za palec). Interiér je směs známých a neznámých. Stále máte tlačítka pro nastavení sedadla a další tlačítka pro základní funkce. Ale pro složitější úpravy musíte jít do nového systému Command systému podporovaného pevným diskem, který je trochu jako…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014

Recenze automobilu

Stará W220 S-třída byla pro většinu očí nádherně vypadající auto, jehož šikmé linie věřily jeho objemu. Byl to skvělý favorit, který prodával 17.852 pouze ve Velké Británii, nejčastější auto zaparkované na kerbside mimo velvyslanectví a konzuláty Kensingtonu. Nyní si můžete vybrat jeden z nich, který je používán za přibližně 12 000 liber, a dokonce si vychutnávají taxislužby v stanicích posh předměstí, jako je Walton-on-Thames. Moc se mi líbilo auto. Vždycky se cítila v klidu za volantem…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014
  • Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014
  • Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014
  • Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014
  • Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014
  • Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014
  • Mercedes-Benz S-Class W221 2006 - 2014

Závěrečné hodnocení

  • Nádherně luxusní. Kabina vysoké třídy. Vynikající vylepšení v pohybu. Nejlépe vypadající salon této velikosti. Zlepšena opět od roku 2010.

  • Cítí se tak velký, jak vypadá. Sofistikované systémy drahé na údržbu a výměnu. Nákladná údržba a pneumatiky.

100%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2336 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1333 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 800 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 722 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2336
    • Škoda Fabia 1333
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 800
    • Škoda Superb 722
    • Ford Focus 492
    • Hyundai i30 468
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 347
    • Kia Cee´d 330
    • Volkswagen Tiguan 327
    • Hyundai Tucson 326
    • Škoda Octavia III 317
    • BMW Řada 3 294
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 286
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 284
    • Renault Mégane 282
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 251
    • Kia Sportage 243
    • Peugeot 308 239

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7530
    • Volkswagen 3922
    • Ford 2417
    • Peugeot 1712
    • Hyundai 1493
    • Renault 1355
    • Citroën 1227
    • Opel 1210
    • BMW 1073
    • Mercedes-Benz 987
    • Kia 921
    • Audi 880

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing