Na řízení dojmů jsme nejprve zkusili S500. Ukazuje se, že je to klidné auto, velmi tiché a nerozbitné při normální rychlosti a vynikající dálniční křižník, jak byste čekali. Všechny třídy S od S-600 jsou vybaveny poměrně novou 7G-TRONIC automatickou převodovkou Mercedes, která vám dá sedm poměrů, které můžete hrát s tlačítky, pokud chcete, a také značně zmenší nežádoucí vlastnosti autoboxů, špatná část rohu. Ale to není neomylné, alespoň na S500. Jeho točivý moment 388 kb / s a 530 NM se mohou stále dostat, když se snažíte stisknout. Zřejmě to je mnohem méně problém s modelem S350, ale přemýšlel jsem o tom, proč S320CDI, nejoblíbenější motor v třídě S, nebyl k dispozici při startu. Za nezanedbatelnou částku £ 73,770 je S500L dobré auto, ale není to skvělé auto. Tato vyznamenání přichází k modelu S600, 2690kg a 517bhp leviathanu, který vzlétá z nuly na 60mph za 4,4 sekundy, přibližně stejně jako Mitsubishi Evo IX FQ340. Je to luxusní limuzína, když to chceš. A krouživý tygr auta, když potřebujete stisknout. Rychlost, s jakou klesá pomalejší provoz (včetně pomalejších řízených modelů S600), je prostě úžasná. V jednom okamžiku jsem zrychlil na 200 km / h, s otevřeným, čistým ohybem dopředu, jen abych opustil zatáčku o 220 km / h. Je to prostě úžasně rychlé. Přesto, když jste zaseknutý v provozu, a myslím, že je skutečně uvízl, je to tak poslušný jako kočička. Stačí stisknout tlačítko P-pro-park a ani nezamknete toho chlapa za své blikající brzdy. Potom, když se van před vámi začne znovu pohybovat, dotkněte se brzdového pedálu, vklouzněte ho do polohy "D" a znovu se klečete. Je to velmi široké vozidlo a část zkušebního běhu byla v úzkých uličkách s projíždějícími nákladními vozidly, avšak kontrola vzdálenosti vpředu na parkovišti zajišťuje, že nebudete srazit žádné stěny nebo zaparkované vozy. A i kdyby na vás někde vyskočil obrubník, jak mi to bylo při dopravě v špatně osvětleném tunelu, 19 "pneumatiky jsou dostatečně hrdí na slitiny, aby nedošlo k žádným škodám. díra v bankovní bilanci a možná ještě dalších 10 000 liber za nežádoucí příslušenství (téměř peníze Bentley Continental), je S600 stále uchazečem o nejlepší auto na světě. Mercedes tvrdí, že řešil své problémy s kvalitou použití extrémně kvalitních komponentů, plastů, materiálů, kůže a dřeva, a také důkladným zkoušením nového modelu, během kterého byly automobily vedeny celkem 8 000 000 kilometrů, a to celkem 2 000 zkušebních řidičů, včetně členů veřejnosti , Namísto toho, aby se opírali o popis chyb, byly vozy vybaveny "černými krabicemi", jako jsou letadlové letové zapisovače, takže bylo možné určit jakýkoli výkyv a příslušná elektronika se stabilizovala. král Mer cedes a kvalita v celé společnosti je nyní zpět, kde by měla být. Třída C byla nedávno nominována na vrchol posledního amerického průzkumu JD Power Satisfaction Survey, který porazil i Lexus. Všechno to fungovalo? Z automobilů, které jsem řídil, bych řekl, že ano. Materiály vypadají a cítí extrémně vysoké nájemné, zejména tmavě šedé Alcantara. Zkoušel jsem špatné svary a šrouby, ale nenašel jsem žádné. Uzávěry dveří jsou zvláště hladké. Jediné, co jsem viděla, bylo hrubé zkroucení na vnitřním spodním předním okraji předních dveří. Buďte jeden z prvních, kdo si koupíte novou třídu S a nebudete morčat pro kontrolu kvality. Ale opravdu nebudeme vědět, jak spolehlivě se budou dokázat, dokud nebudou auta na cestách po dobu asi jednoho roku. Zpět ve Spojeném království o čtyři měsíce později jsem dostal šanci řídit vozy S350, S320CDI a ve skutečnosti si v noci prohlížet Night Vision Assist. Night Vision je trochu divný. Vidíte silnici vpředu v podobě Blair Witch Project černé a bílé na obrazovce před vámi, kde by byl obvykle rychloměr. A vybírá lidi, psy a cokoli jiného mnohem lépe než světlomety. Ale pokud jste se nenaučili řídit "Grand Theft Auto", nemůžete je vlastně řídit, nebo se dostanete do každého obrubníku v Oxfordshire. Takže to musíte považovat za zrcadlo nebo satnav, nebo rychloměr, který se neustále dívá od toho na skutečnou cestu a zpět. S350 je nejslabší třída S, ale stále hladké a efektivní limuzína, nejlépe řízená jako limuzína, a pravděpodobně bude mít výhodu spotřeby paliva proti plísni uspokojujícímu S500 při jízdě ve městě. Ale třída S, kterou si většina lidí koupí, je model S320CDI, zdánlivě na nevýkonu s výkonem jen 235 k, ale také s výhodou točivého momentu ne méně než 540 Nm. S přehráváním pouze 4500 otáček za minutu nemůžete používat převodové stupně tak dlouho, dokud jiné třídy S. Druhý, například, vás vede pouze na 49mph. Ale točivý moment to dělá. A ačkoli S320CDI je větší než ostatní Mercedes sdílení stejný motor, to vlastně zvládne lépe než třídy E a CLS. Takže krátký rozvor S320CDI s několika doplňky dělá práci na pravé straně £ 60,000. A je nejpomalejší oslabující třída S. To je důvod, proč zůstane nejlepším prodejcem.
100%