100%
Obsah
Řidičské dojmy
Na řízení dojmů jsme nejprve zkusili S500. Ukazuje se, že je to klidné auto, velmi tiché a nerozbitné při normální rychlosti a vynikající dálniční křižník, jak byste čekali. Všechny třídy S od S-600 jsou vybaveny poměrně novou 7G-TRONIC automatickou převodovkou Mercedes, která vám dá sedm poměrů, které můžete hrát s tlačítky, pokud chcete, a také značně zmenší nežádoucí vlastnosti autoboxů, špatná část rohu. Ale to není neomylné, alespoň na S500. Jeho točivý moment 388 kb / s a 530 NM se…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Za svým vzrušujícími křídly oblouků typu Mazda RX8 nabízí nová třída S větší prostor než jeho předchůdce a větší boty. Ačkoli když toužíte po zadní nohy, raději vám doporučuji, abyste vyhnali extra 4000 liber za pět centimetrů delší LWB (800 liber za palec). Interiér je směs známých a neznámých. Stále máte tlačítka pro nastavení sedadla a další tlačítka pro základní funkce. Ale pro složitější úpravy musíte jít do nového systému Command systému podporovaného pevným diskem, který je trochu jako…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Stará W220 S-třída byla pro většinu očí nádherně vypadající auto, jehož šikmé linie věřily jeho objemu. Byl to skvělý favorit, který prodával 17.852 pouze ve Velké Británii, nejčastější auto zaparkované na kerbside mimo velvyslanectví a konzuláty Kensingtonu. Nyní si můžete vybrat jeden z nich, který je používán za přibližně 12 000 liber, a dokonce si vychutnávají taxislužby v stanicích posh předměstí, jako je Walton-on-Thames. Moc se mi líbilo auto. Vždycky se cítila v klidu za volantem…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nádherně luxusní. Kabina vysoké třídy. Vynikající vylepšení v pohybu. Nejlépe vypadající salon této velikosti. Zlepšena opět od roku 2010.
- Cítí se tak velký, jak vypadá. Sofistikované systémy drahé na údržbu a výměnu. Nákladná údržba a pneumatiky.
100%