Nebudu předstírat, že nová prezidentská limuzína značky Mercedes je rychlejší než rychlá kulka. (Doporučuji pancéřovou verzi, pokud se jedná o starosti). Ale mohu vám říci z osobních zkušeností, že uvidíte nějaké jiné velké saloonové auto plné zlých kluků. Tam jsem byl řízen váženým autorkou zpravodajky The Daily Star, když jsme si uvědomili velký, mafie-černý motor v našem zpětném zrcátku. Ztratil jsem je, navrhl jsem a několikrát jsem posunul páku řadicí páky doleva, abych vybral druhou. Starman to zakrývalo, došlo k úderu z přenosu a předtím, než bys mohl říct, že tři sta šedesát osm kilowattů je pět set pferdestarke, pronásledování auta zmizelo a naše rychlostní jehla se dotkla 260 km / h. Ve skutečnosti to ukáže všechna rychlostní třída S, protože automobily jsou elektronicky omezeny na oficiální 250 km / h. Neomezené, toto 2.135kg 500PS auto s 800Nm točivým momentem by bylo schopné nejméně 290kmh. To se táhne od 0-100kmh za pouhých 4,8 sekundy. Přesto má zadní sedadlo dostatečně velké na to, aby pořádalo večírek s vlastní televizní obrazovkou. Hvězda míč za volantem S600 skončil v horách, kde jsem převzal a dostal práci kontrolovat jeho manipulaci. Slovo neuvěřitelné mi připomíná. Možná je dokonce lepší než menší, lehčí E500, který jsem začal stanovit nové standardy na začátku tohoto roku. A to díky novému systému aktivního zavěšení, které je vybaveno pouze vozem S600, který ho vyvede z ligy pouhých smrtelných salónů a do oblasti supercaru. Vy se ocitnete v zatáčkách na 180 km s naprostou jistotou. Neexistuje žádný svah nebo válec. Cítíte se v naprosté kontrole, což jste nikdy nedělali v předchozím S Class Mercs. Ale musím říct, že to všechno bylo v suchu. Nebylo déšť až do příštího dne, kdy jsme měli vyzkoušet S500 4-Matic, pohon všech čtyř kol. (Pouze modely V8 a V6 a, smutně, nelze provádět s pravostranným pohonem). Zpočátku jsem nemohl uvěřit tvrdé jízdě. Pak jsem si uvědomil, že někdo nastavil podvozek AirMATIC na tuhé. Důvodem, že v mokré měkké je nejlepší, to je to, co jsem ji změnil a kvalita jízdy se okamžitě změnila na kouzelný koberec. Motor a převodovka byla stejně podobná jako limuzína a téměř neslyšitelná, až jsme se dostali do Černého lesa, když jsem dostal kladivo. Navzdory pouhým 306 kb, tento V8 skutečně vyskočí, když mu to uděláte dobře. Ačkoli je značně pod úrovní výkonu modelu S600, model S500 4-Matic je stále velmi rychlé auto. Zvláště na dlouhých, mokrých horských silnicích. Neřeknu, že se drží jako lepidlo. To by bylo přehnané. Ale to se obrátí, dostanete sílu dole a uchopíte se za ohyby tak jistě, že se ocitnete tlačíte a auto omezuje, že jste se nikdy neodvážili přiblížit ve většině ostatních vozů na této straně EVO VII. A to je důvod, proč je třeba učinit S500 4-Matic. Je to nejbezpečnější a nejrychlejší luxusní automobil v reálném světě. Jistě by byl poražen jako mrtvý na jakémkoli závodním okruhu, s výjimkou mokrého Nurburgringu. Ale Id je spíše v něm než v čemkoliv jiném na tom pohonu v Černém lese.
60%