Mercedes-Benz dosud zdokonalil kvalitní polštářovou jízdu a kabriolet S-Class není výjimkou. To samo o sobě je trochu překvapivé, protože práce, kterou potřebujete k posílení podvozku po sekání střechy, často znamená, že je ohrožena kvalita jízdy - což je výsledek kompenzace zvýšené hmotnosti s odpružením. Ne tak tady. Stejně jako sedan třídy S, kabriolet je poučení o tom, jak čtyři kola "plavat" nad povrchem. Pouze na nejkrutějších silnicích, kabriolet třídy S dělá cokoli jiného než lehce zvlněný, bez ohledu na rychlost. Je to opravdu uklidňující zážitek. Řídí se pocit řízení, velmi lehký a bez předsudku sportovního charakteru, který se rovná auto, které se cítí navrženo k odpočinku - ať už jste řidič nebo cestující. To znamená, že motor v modelu S 500 se cítí jako jednotka Formule 1 zabalená do arktického spacího pytle. Většinou časem 4.7-litrový V8 sotva sklízí kňučení, s výjimkou jemného, hladkého hřibu. Jeho špičkový točivý moment 700 Nm (ekvivalent dvou motorů Volkswagen Golf GTI) se objevuje jen za 1800 ot./min, takže celá věc cítí definici "bez námahy" - nikdy nemusíte stlačit škrtící klapku víc než jeden centimetr, abyste dosáhli správného postupu. Ale když to uděláte, zvuk a moc jsou hluboce působivé. Model 455PS převezme vozidlo S 500 Cabriolet rychlostí 62 km / h za 4,6 sekundy po krásném vzestupu V8. Devětstupňová automatická převodovka je převodovka točivého momentu staré školy - i když je to velmi moderní, což nemusí být dostatečné pro rychlé změny nastavení dvojité spojky, ale je mnohem mnohem hladší. Abychom popřeli co nejvíce dráždivých látek - větrný a silniční hluk, hlavně - střecha obsahuje tři vrstvy látky. To funguje - se střechou na místě, kabriolet je téměř stejně rafinovaný jako saloon, s jen malým hlukem vstupuje občas přes oblast mezi bočními okny, kde je obvykle pilíř - problém sdílený s Coupe. A se střechou dolů, opatření jako "Aircap" - zadní větrný deflektor, v podstatě - a ohřívač krku Airscarf (dmychadlo pod opěrkou hlavy) pomáhá dělat to jeden z nejvíce záblesky-volný zkušenosti drop-top k dispozici. Je to také velmi bezpečné, s celou řadou aktivních a pasivních bezpečnostních prvků Mercedes-Benz jako standardní, včetně automatického brzdění, asistenta proti bočnímu větru (který používá brzdy, aby se zabránilo pohybu vozu do strany), prevence nedotáčivosti, rozpoznání dopravních značek, -bezpečné přípravy cestujících v případě, že je srážka nevyhnutelná a pomáhá jim věnovat pozornost, která zjišťuje, kdy řidič sleduje. Ačkoli S 500 v AMG Line je jediný "standardní" třída Cabriolet k dispozici, rozsah zahrnuje také dvě verze Mercedes-AMG: S 63 a S 65, které navzdory blízkosti v nomenklatuře jsou ceněny v rozmezí 60 000 liber, na 137 000 liber a 196 000 liber. Rozdíl? 45PS (585 vs. 610), 100Nm (900 vs. 1000) a 0,1 sekundy až 62 mil / hod (4,2 sekundy vs. 4,1). Oh, a čtyřválce - 65 je V12, který samozřejmě změní charakter postavy nad těmito čísly.
80%