Interiér Cabriolet třídy S je nepochybně místem kvality a krásy, ale pokud je problém, je to, že kabina občas spojuje luxus a technologii se šunkou. Základní architektura, navržená s jemností a kombinací dřeva, kůže a kovu v tomto příjemném způsobu, jakým se Mercedes-Benz dělá, je vyztužená neúplně navrženými knoflíky. Před nimi se nachází oblouk řadiče informačních systémů, řada na severovýchodě palubní desky a řadu přepínačů pod ústředními větracími otvory. Přidáno k tomu je, že jedna nebo dvě ozdobné části se zdaleka nezdají na místě - matné plastové pouzdro řídící jednotky COMAND je jako nalezení coco-popu v kaviáru. A pak je instalace s dvojitou obrazovkou, která přiléhá k digitálním přístrojovým panelům a informačnímu systému. Někdo v Mercedes-Benzu skutečně potřebuje zaměstnat grafického návrháře, aby vyřešil displeje, z nichž všechny mají mírně sýrový pocit 12PT ARIEL BOLD ITALIC. Již jsme se zmínili o nedostatku místa na zadních sedadlech, ale to opravňuje k dalšímu komentování, protože je to hlavní - a možná jen - skutečná chyba auta. Položte dlouhou nohu na přední stranu a za nimi zůstávají jen centimetry kolenního pokoje. Zdá se, že kabriolet třídy S nabízí méně zadního prostoru než třída E. Kufřík také trpí, přirozeně - srovnejte 510 litrů se sedanem třídy S s 350 litry a 400 v kabině S-Class. Pro další informace je to o 20 litrů méně, než je prostor pro majitele vozů BMW řady 4 Cabriolet, a jak je obvyklé, clona je strnulě tenká. Vezměte na vědomí, golf (sport ne auto) nadšenci. Každý cestující má však stejnou úroveň zdokonalení. A je to asi to nejlepší, od čeho byste mohli doufat v autě se zasunovatelnou kapucí. Dokonce i zadní sedadla jsou standardně vyhřívána, zatímco Mercrdes-Benz přemýšlel o podrobnostech - včetně zpřístupnění a odjezdu poměrně snadněji pro zadní cestující tím, že dvířka jsou dlouhá a přední sedadla jsou dlouhá dopředu. Samozřejmě, je zde spousta možností pro seznam možností, takže je možné ušetřit 5000 liber na balíček luxusu včetně individuálních vůní pro všechna čtyři sedadla (rozložení čtyř sedadel je standardní a správná středová konzola běží po délce z auta) a vyhřívané područky na obou stranách pro přední sedadla. A pro zájemce trvá 18 sekund, než se střecha úplně zatahuje, což můžete dělat rychlostí až 37mph. Standardní vybavení: řada AMG zahrnuje tělo styling AMG, 19 "kola z lehkých slitin, LED světlomety s inteligentním osvětlením a Adaptive High Beam Assist Plus, vzduchové pérování AIRMATIC s plynule měnitelným řízením tlumení, satelitní navigace se systémem COMAND Online včetně duálního 12,3 palce Displeje TFT, AIRSCARF krbové vyhřívání, AIRCAP, komfortní vyhřívané a větrané sedačky s elektrickým ovládáním a funkcí paměti, vyhřívání zadních sedadel, kožené čalounění, inteligentní ovládání klimatizace a automatický oddělovač bot.
80%