Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mercedes-Benz

Recenze a test Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013

Recenze automobilů Recenze Mercedes-Benz Recenze Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013

80% Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (13)

Řidičské dojmy

Motory pro Velkou Británii jsou dieselové motory V6 o objemu 3,04 litru, motor V6 o objemu 3,04 litru a motor V8 o objemu 4,0 litru 306PS a benzin V8 o objemu 5,5 litru. Vůz 4,0 litru V8 je nový motor. Další trhy dostanou také nový benzinový benzín V8 s objemem benzinu 340 koní, o objemu 4,7 litru, který napájí veškerý výkon systému 4MATIC s pohonem všech čtyř kol přes 7stupňovou automatickou převodovku 7GTRONIC značky Mercedes a všechny mají zavěšení AIRMATIC, které umožňuje zvýšit výšku těla ve třech stupních v závislosti na závažnosti terénu požádáte auto, aby se vypořádalo. Pohotovostní hmotnost je podstatná, od 2,430 kg do 2,550 kg, což umožňuje brzděnou tažnou hmotnost 3 500 kg. Jednalo se o tři verze, 420 CDI, 500 a 320 CDI, na různých silnicích, terénu a dokonce i na řece na Islandu. Má stejný přepínač 7GTRONIC, který se pohybuje za volantem jako ML a SLK. Vpřed se dostane nižší rychlost. Zpět má vyšší rychlost. Můžete to udělat v manuálním nebo automatickém režimu, který je vybrán tlačítkem na konzole, ale ručně jej uzamkne v jakémkoliv vybaveném zařízení, dokud nezměníte. Pro volné použití na volantu vám dva voliče stejného standartního systému "Off Road Pro" (volitelné na ML) umožňují volbu výšky závěsu, zamykání středového rozdílu a uzamčeného zadního rozdílu. Při maximální světlé výšce 307 mm a se zadním diferenčním uzávěrem jste omezeni na 30 km / h. Tento systém funguje velmi dobře. Tak dobře, že tahová silnice, která hrála po řece, byla jako procházka v parku. Akcelerační pedál umožňuje velmi jemnou úpravu rychlosti nebo udržování konstantní rychlosti, což je často nejlepší postup při řezání řek. Navzdory tomu, že byly pneumatiky Dunlop Grandtrek AT2 M + S vybaveny pneumatikami Dunlop Grandtrek AT2 M + S, vozidlo se velmi slušně zpracovalo na silnici 4x4. Komunikativní řízení, vysoce dynamický manipulační systém MB a přepínač 7GTRONIC umožnily, aby byl poháněn rychlostí (viděli jsme 200 km / h v 500) nebo jsme jednoduše vyjížděli na pohodlný 120-130 km. Ačkoli nový model 420 CDI je samozřejmě motor volby, 320 CDI dělá svou práci víc než adekvátně a vůbec se necítí podhodnocen způsobem 2.7TDV6 ve vozidle Discovery 3 nebo Range Rover. A můžete to ospravedlnit společnosti Ken Livingston z důvodu, že je to autobus, který je schopen pohodlně přenášet sedm lidí, a přitom dává mnohem nižší emise a mnohem lepší spotřebu paliva na osobu než autobus s 40 místy, který obsahuje 7. Navzdory velikosti GL jsem to upřednostňoval jak na silnici, tak na silnici. Později jsem měl příležitost seznámit se s verzemi RHD na britských silnicích a vyrazit na silném terénním hřišti. Při této příležitosti byly k dispozici pouze modely GL420 CDI a GL500 a na silnicích ve Velké Británii není mezi nimi výrazný rozdíl ve výkonnosti. Překvapivě je, že 500 je o něco více rozrušující, potřebuje častěji měnit rychlost, aby udržela stejnou rychlost. Velikost není žádnou překážkou, protože se zdá, že se kolem řidiče zmenšují a rozevřou se velmi šikmo. Upřednostnil jsem zážitek z jízdy na třídu R, ačkoli je třeba dodat, že třída R I byla pouze 320 CDI. Na terénu jsme měli dostatek příležitostí vyzkoušet všechny režimy systému Off-Road Pro, které používají nejvyšší nastavení zavěšení, převodovky s nízkým rozsahem, středové a zadní diferenční zámky a ruční řazení. Trvalo všechno, co by ho mohlo zahodit, zdánlivě s odložením. A automobily, které jsme použili, byly stejné GL, do kterých jsme jeli z místa konání, a to všechno na silničních pneumatikách Pirelli Scorpion M + S, které oba zasáhly bahno a byly na dálnici příjemně tiché. Mohlo by to být obrovské, ale GL je v současné době největší a nejlepší SUV na britském trhu a jediný, který dokáže přepravovat sedm na dlouhé vzdálenosti v pohodlí. Dokáže dokonce i Discovery 3 v této práci.

Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013

Interiér

Ačkoli jen o nohu déle než 4 780 mm ML to cítí mnohem větší vozidlo. Jste si toho vědom, jakmile vyjedete na palubu. Je také čtvercový vpředu, s menší hrou na obrazovku. A je to upřímný 7místný. Vlastně jsem strávil dvacet mil v jednom z nejzazších sedadel a byl bych rád, kdy jsem strávil 300 mil. Kvalita jízdy, tvar sedadla, místnost pro nohy, špička pod sedadlem v přední části, střešní okno nad vozovkou a výhled vpřed mezi třemi opěrkami hlavy před vším přispívají k tomu, že je to velmi…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013

Recenze automobilu

Velikost je vše. Mercedes vyrábí své ML a GL v USA, země Cadillac Escalade, Lincoln Navigator a Hummer H2. Abychom mohli nabídnout nejžádanější sedmnásobný 4x4 na světě, musel si myslet velkou. GL je o délce 5 088 mm (16 '9 "), šířka je 1920 mm (6' 4"), než zavřete vnější zpětná zrcátka a vysokou výšku 1840 mm (6 '1 ") bez zvedání na vzduchové zavěšení Je to spousta auta a sedí na obrovských standardních 18 "kolech s pneumatikami 265/60 R18 nebo masivních 19…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013
  • Mercedes-Benz GL-Class X164 2006 - 2013

Závěrečné hodnocení

  • Nadprůměrně komfortní. Originální sedmimístný. Mimořádně kompetentní na silnici a mimo ni. Velmi čistý a luxusní. Model GL420 CDI je obrovský.

  • Větší velikost znamená, že je těžké manouvre a parkovat. V rožcích není skvělé. Zadní viditelnost je špatná. GL500 je nákladné.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den. Sháním operativní leasing - pronájem vozidla pouze na jeden rok! Typ vozidla SUV např. VW Tiguan. Požadavek pohon 4x4 a automatická převodovka. Děkuji PF“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing