Motory pro Velkou Británii jsou dieselové motory V6 o objemu 3,04 litru, motor V6 o objemu 3,04 litru a motor V8 o objemu 4,0 litru 306PS a benzin V8 o objemu 5,5 litru. Vůz 4,0 litru V8 je nový motor. Další trhy dostanou také nový benzinový benzín V8 s objemem benzinu 340 koní, o objemu 4,7 litru, který napájí veškerý výkon systému 4MATIC s pohonem všech čtyř kol přes 7stupňovou automatickou převodovku 7GTRONIC značky Mercedes a všechny mají zavěšení AIRMATIC, které umožňuje zvýšit výšku těla ve třech stupních v závislosti na závažnosti terénu požádáte auto, aby se vypořádalo. Pohotovostní hmotnost je podstatná, od 2,430 kg do 2,550 kg, což umožňuje brzděnou tažnou hmotnost 3 500 kg. Jednalo se o tři verze, 420 CDI, 500 a 320 CDI, na různých silnicích, terénu a dokonce i na řece na Islandu. Má stejný přepínač 7GTRONIC, který se pohybuje za volantem jako ML a SLK. Vpřed se dostane nižší rychlost. Zpět má vyšší rychlost. Můžete to udělat v manuálním nebo automatickém režimu, který je vybrán tlačítkem na konzole, ale ručně jej uzamkne v jakémkoliv vybaveném zařízení, dokud nezměníte. Pro volné použití na volantu vám dva voliče stejného standartního systému "Off Road Pro" (volitelné na ML) umožňují volbu výšky závěsu, zamykání středového rozdílu a uzamčeného zadního rozdílu. Při maximální světlé výšce 307 mm a se zadním diferenčním uzávěrem jste omezeni na 30 km / h. Tento systém funguje velmi dobře. Tak dobře, že tahová silnice, která hrála po řece, byla jako procházka v parku. Akcelerační pedál umožňuje velmi jemnou úpravu rychlosti nebo udržování konstantní rychlosti, což je často nejlepší postup při řezání řek. Navzdory tomu, že byly pneumatiky Dunlop Grandtrek AT2 M + S vybaveny pneumatikami Dunlop Grandtrek AT2 M + S, vozidlo se velmi slušně zpracovalo na silnici 4x4. Komunikativní řízení, vysoce dynamický manipulační systém MB a přepínač 7GTRONIC umožnily, aby byl poháněn rychlostí (viděli jsme 200 km / h v 500) nebo jsme jednoduše vyjížděli na pohodlný 120-130 km. Ačkoli nový model 420 CDI je samozřejmě motor volby, 320 CDI dělá svou práci víc než adekvátně a vůbec se necítí podhodnocen způsobem 2.7TDV6 ve vozidle Discovery 3 nebo Range Rover. A můžete to ospravedlnit společnosti Ken Livingston z důvodu, že je to autobus, který je schopen pohodlně přenášet sedm lidí, a přitom dává mnohem nižší emise a mnohem lepší spotřebu paliva na osobu než autobus s 40 místy, který obsahuje 7. Navzdory velikosti GL jsem to upřednostňoval jak na silnici, tak na silnici. Později jsem měl příležitost seznámit se s verzemi RHD na britských silnicích a vyrazit na silném terénním hřišti. Při této příležitosti byly k dispozici pouze modely GL420 CDI a GL500 a na silnicích ve Velké Británii není mezi nimi výrazný rozdíl ve výkonnosti. Překvapivě je, že 500 je o něco více rozrušující, potřebuje častěji měnit rychlost, aby udržela stejnou rychlost. Velikost není žádnou překážkou, protože se zdá, že se kolem řidiče zmenšují a rozevřou se velmi šikmo. Upřednostnil jsem zážitek z jízdy na třídu R, ačkoli je třeba dodat, že třída R I byla pouze 320 CDI. Na terénu jsme měli dostatek příležitostí vyzkoušet všechny režimy systému Off-Road Pro, které používají nejvyšší nastavení zavěšení, převodovky s nízkým rozsahem, středové a zadní diferenční zámky a ruční řazení. Trvalo všechno, co by ho mohlo zahodit, zdánlivě s odložením. A automobily, které jsme použili, byly stejné GL, do kterých jsme jeli z místa konání, a to všechno na silničních pneumatikách Pirelli Scorpion M + S, které oba zasáhly bahno a byly na dálnici příjemně tiché. Mohlo by to být obrovské, ale GL je v současné době největší a nejlepší SUV na britském trhu a jediný, který dokáže přepravovat sedm na dlouhé vzdálenosti v pohodlí. Dokáže dokonce i Discovery 3 v této práci.
80%