Ačkoli jen o nohu déle než 4 780 mm ML to cítí mnohem větší vozidlo. Jste si toho vědom, jakmile vyjedete na palubu. Je také čtvercový vpředu, s menší hrou na obrazovku. A je to upřímný 7místný. Vlastně jsem strávil dvacet mil v jednom z nejzazších sedadel a byl bych rád, kdy jsem strávil 300 mil. Kvalita jízdy, tvar sedadla, místnost pro nohy, špička pod sedadlem v přední části, střešní okno nad vozovkou a výhled vpřed mezi třemi opěrkami hlavy před vším přispívají k tomu, že je to velmi pohodlné místo pro cestování , přestože jsou umístěny přímo nad zadní nápravou. Existuje asi 18 palců zavazadlového prostoru za sebou (300 litrů), ale pokud chcete nosit věci namísto lidí, sedadla se automaticky stlačí stisknutím tlačítka. Stejně jako u všech nejnovější generace 7GTRONICs je přenos nejen velmi co- je to trochu hnusné.Je malá páka na sloupku řízení volba Drive, Neutral, Reverse a Park.To pomáhá nesmírně s tříbodovými otáčky, protože vše, co musíte udělat, je přesunout páku nahoru nebo dolů pro výběr vpřed a vzad. vzad od sebe, aby se dostal do parku, stačí stisknout konec páky.Nicméně, když se obrátil, je problém s viditelností.Větší zrcátka samotné a píšťalky pro zpátečníky prostě nestačí.To opravdu potřebuje parkovou parkovací asistent PARKTRONIC systém s reverzní parkovací kamerou jako na špičkových verzích modelu XC90, přestože je schopen přenášet šest až sedm lidí a jejich zavazadla 800 mil za den, překračovat pouště, prolévat řeky, lezet po horách a cokoli, nebo táhnout loď nebo velký karavan , som e GL se nevyhnutelně ocitnou v práci na školním běhu. A ve všem čestnosti jsou pro to trochu velké.
80%