Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mercedes-Benz

Recenze a test Mercedes-Benz G-Class W463 2010

Recenze automobilů Recenze Mercedes-Benz Recenze Mercedes-Benz G-Class W463 2010

60% Mercedes-Benz G-Class W463 2010

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (13)

Řidičské dojmy

Samotná velikost a objem tříd G znamená, že je tak velký, jak vypadá. A toto je jedinečně vypadající vůz. Cítí se jako neporazitelná na silnici a má takovou přítomnost, zvláště pokud ji specifikujete v černé barvě s ochranným sklem. Toto je kdysi auto, které si všimne, kamkoli jdete a lezení za volantem vždy usměje na tváři. Z velkých těžkých dveří s tlačítkem se ovládají ukazatele naplněné na vrcholu kapoty, G-Class je opravdu velmi speciální vozidlo. Jelikož je vybudován pro jízdu v terénu, nebudete překvapeni, že je to v těžkých podmínkách téměř nezastavitelné. Je to tank, který má schopnost pokrývat drsný terén v dobrém tempu, aniž by se cítil, jako by se zasekl. Má trvalý pohon všech kol, kompletní s poměry off-road a je jedním z mála vozidel, které mají 100% uzamykacích diferenciálů vpředu, vpředu a vzadu, které jsou ovládány třemi spínači na palubní desce. Velký Mercedes je také vybaven elektronickým trakčním systémem 4ETS a ESP, kalibrovaným speciálně pro použití na terénních i terénních tratích. Systém neustále sleduje rychlosti jednotlivých kol, a pokud dojde ke ztrátě jednoho nebo více kol, kola jsou nezávisle brzděna a momentový moment motoru je dočasně snížen, aby se opravila ztráta trakce. Není tedy překvapením, že třída G má legendární postavení mezi milovníky off-roadu, což pravděpodobně odpovídá pouze Land Rover Defender (ne tak luxusně). Pokud potřebujete více důkazů, vojenská verze triedy G je používána 63 armádami po celém světě, včetně německých ozbrojených sil, kanadské armády a amerického námořního sboru, a Mercedes-Benz garantuje výrobu třídy G pro NATO až do roku 2025. Může táhnout až 3500 kg a světlá výška 290 mm by mohla pravděpodobně překročit kanálek, který vytáhl malý dům. Skelet je nesmírně ztuhlý a ukazuje se na silnici. Je jasné, že je to vozidlo určené především pro terénní jízdu s tuhou a skákací jízdou a pomalým řízením - dobré pro manévry s nízkou rychlostí, ale úhlové v rozích. To znamená, že nízké těžiště a trvalý pohon všech čtyř kol jsou tažné obrovské, ale velké pneumatiky 265/60 s hustým běhounem způsobují, že se záběry ohýbají jako "zkušenost". Řízení často vyžaduje více vstupů, než byste očekávali, a jistě se musíte soustředit a výrazně zpomalit, než byste měli v SUV jako ML-Class. Výsledkem je, že řízení třídy G je zřídka relaxační. Je to překvapivě dobré na dálnici i když (pravděpodobně proto, že tam nejsou žádné zákoutí) a plavby podél pěkně klidně s malým větrem. Viditelnost vpředu je vynikající díky téměř vertikálnímu čelnímu sklu a čtvercový tvar určuje, kde je přední strana kapoty. Vidět záda je spíše problém a zpětné parkování není tak snadné. Existuje reverzní kamera, ale rezervní kolo namontované na dveřích dělá, že věci jsou složité. Standardní třída G je G350 CDI BlueTec - 3,0 litrový V6 nafta s výkonem 210 koní a špičkový točivý moment 540 Nm, který dosahuje rychlosti jen 1600 ot / min. Je to úžasně svalnatý motor a díky tomu, že točivý moment má v polovině dosahu vynikající výkon. Není to ani žádný světlík, který je umístěn v sedemstupňovém automatickém řízení (G300 CDI Professional má pětistupňovou automatickou "krabičku"), zasadí se do pravé nohy a vytahuje se jako lokomotiva s impozantním obloukem rychlost vozidla s hmotností 2,2 tuny. Samozřejmě, že tato váha ovlivňuje ekonomiku s tvrzeným průměrem pouhých 25,2 mil, ale u 96-litrové palivové nádrže (a 20 litrové rezervy) nebude třída G potřebovat tak často, jak byste si mysleli. Druhý motor byl původně kompresor G55 AMG, poháněný 5,5-litrovým motorem V8 s mamutou 507PS a 700Nm točivého momentu. To může šprintovat z 0-62mph za pouhých 5,5 sekundy a jde na maximální rychlost 130mph, která je - velmi rozumně - elektronicky řízena. Úspora paliva je pouhých 17,8 mil, ale pokud si můžete dovolit uber bling verze třídy G, náklady na pohonné hmoty pravděpodobně nejsou opravdu problém. Později byl nahrazen AMG G63.

Mercedes-Benz G-Class W463 2010

Interiér

Když se v roce 1979 objevila třída G, její interiér měl nezmysluplný design a toto pokračuje i dnes. Neexistuje žádný nadbytečný design nebo styl nad hmotou, jedná se o vůz vyvinutý pro určitý účel. To neznamená, že neexistuje žádný luxus - daleko od něj - třída G je tak vyspělý, jak byste očekávali od špičky řady Mercedes-Benz s koženým čalouněním, skvělými sedadly a kvalitou rock-solid. Konstrukce plochého palubní desky a rukojeť na straně spolujezdce jsou na zakázku v provedení třídy G,…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mercedes-Benz G-Class W463 2010

Recenze automobilu

Třída G je ve skutečnosti nejdelší osobní model v řadě Mercedes-Benz a po desetileté nepřítomnosti z Velké Británie je nyní zpátky. Ne, že bys mohl chybět. Funkční design boxy zůstal v podstatě nezměněn od doby, kdy G-Class poprvé přišel v roce 1979, i když současná verze je něco jiného než základní - je to nyní luxusní, vysoce specifikovaná a technologicky vyspělá 4x4. A to je to, co odděluje třídu G od nejmodernějších SUV. Jedná se o vozidlo, které je především určeno pro off-roading. G…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010
  • Mercedes-Benz G-Class W463 2010

Závěrečné hodnocení

  • Obrovská silniční přítomnost. Velmi exkluzivní a ručně vyrobené podle náročných norem. Bojová spolehlivost. Nezastavitelný mimo silnici, ale s luxusním interiérem.

  • K dispozici pouze v divizi specializovaných produktů společnosti Mercedes-Benz World v Brooklands v Surrey. Vysoké ceny v seznamu. Není určen pro rohy.

60%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den zakoupil jsem před časem vůz škoda octavia 2 https://123auta.cz/skoda/octavia/kombi/nafta/16359 v inzerci je psáno že je rok 2002, já mam v T.P. napsano že je to rok 2009, mohu poprosit o info jak je tomu tedy ?“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 286
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2420
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing