Když se v roce 1979 objevila třída G, její interiér měl nezmysluplný design a toto pokračuje i dnes. Neexistuje žádný nadbytečný design nebo styl nad hmotou, jedná se o vůz vyvinutý pro určitý účel. To neznamená, že neexistuje žádný luxus - daleko od něj - třída G je tak vyspělý, jak byste očekávali od špičky řady Mercedes-Benz s koženým čalouněním, skvělými sedadly a kvalitou rock-solid. Konstrukce plochého palubní desky a rukojeť na straně spolujezdce jsou na zakázku v provedení třídy G, zatímco hlavní prvky jako volant, přístrojové voliče a ovládání klimatizace jsou převzaty z třídy E předchozí generace. Multimediální systém COMAND je vybaven sedmipalcovým barevným displejem a celoevropským navigačním systémem uloženým na velkém 40 gigabajtovém pevném disku pro rychlé výpočty trasy. Není to nejlepší systém pro snadné ovládání a některé funkce nejsou tak intuitivní, jako jsou systémy, které se podobají Audi a zejména BMW. Stereo funkce je trochu frustrující také a zatímco to vypadá dobře s retro stylu tuner displeje, to není vždy to jednoduché použití. Na straně plus přichází s standardním systémem mediálního rozhraní, který vám umožní připojit audio zařízení - včetně iPodů, paměťových karet USB nebo MP3 přehrávačů - pomocí stereo. Třída G má standardně kvalitní Harman / Kardon stereo s prostorovým zvukem a obsahuje vícekanálový zesilovač o výkonu 450 W, který napájí 11 špičkových reproduktorů a subwoofer. To znamená, že je to hlasité - velmi hlasité! Jinde má třída G vyhřívané kožené sedačky, které jsou elektronicky nastavitelné. Existuje dostatek prostoru pro řidiče s velkým nastavením ve volantu. Jediným příkladem je vysoký brzdový pedál. Vyšší řidiči zjistí, že jejich kotník začne bolet, protože se musíte plynule zvedat z plynového pedálu přes brzdu, což se stává obzvlášť obtížným v provozu nebo při jízdě ve městě. Ti v zádech budou spokojeni s masami nohou a - díky tvaru čtverce - vynikajícímu hlavnímu prostoru. Bota je velká také s nosností 490 litrů, zatímco vysoká čtvercová strana znamená, že můžete nést velké předměty bez problémů. Nedostatek bootního rtu pomáhá. Jediné, co musíte vzpomenout, je, že dveře zavazadlového prostoru jsou zavěšeny na boku, takže je třeba nechat prostor při parkování v blízkosti stěn nebo jiných vozů. Standardní vybavení od startu (říjen 2010): modely G350 CDI mají automatické ovládání klimatizace, automatickou převodovku s vysokým a nízkým převodovým poměrem, xenonové světlomety, vyhřívané sedačky s paměťovou funkcí, kožené čalounění, které přiléhá k přístrojové desce, multimediální systém COMAND s mediálním rozhraním, systémem Harman / Kardonaudio, stálým pohonem všech kol, kompletní s poměry off-road a 100% uzamykacími diferenciály, ESPEelektronickým stabilizačním programem, brzdovým asistentem a elektronickým trakčním systémem 4ETS, všechny kalibrované speciálně pro zapnutí i vypnutí, používání silnic.
60%