Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mercedes-Benz

Recenze a test Mercedes-Benz E-Class W213 2016

Recenze automobilů Recenze Mercedes-Benz Recenze Mercedes-Benz E-Class W213 2016

100% Mercedes-Benz E-Class W213 2016

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Jako obvykle budou modely nejlepších modelů třídy E sedět na drahém adaptabilním pneumatickém zavěšení Airmatic, ačkoli britské vozy přicházejí se sníženou "komfortní" ocelovou pružinou. Stejně jako obvykle, volba kol ovlivňuje kvalitu jízdy a produkci CO2, a to jak trochu tvrdší - nejlepší zůstává na standardních 17-palcových kolech na 102g / km a při nejhlubším zážitku z jízdy. Je to opravdu velmi hladké. Třída E se cítí vybudována pro dálnici, s vynikajícím jízdním pruhem, přesto má výrazný nedostatek "odrazu" při vyšších rychlostech, jak tomu bývá v případě poměrně jemně odpružených vozů. Oba dvalitrové čtyřválcové vznětové motory v motorovém vozidle s objemem 220d a V6 na 350d jsou téměř tiché při rychlosti 70-80mph, a to jak při rychlosti 2000 otáček za minutu - což je výhoda devítistupňové automatické převodovky. Třída E je samozřejmě pohon zadních kol a má vrozenou rovnováhu jako takovou, ale Mercedes-Benz se moudře rozhodl soustředit se spíše na pohodlí než na konkurenci se známou dynamikou BMW řady 5. Jako takový je řízení světlo a nedostatek ostrosti. Dokonce i ve volitelném sportovním režimu, který podniká věci, existuje zřetelný pocit, že třída E opravdu nechce být tvrdě řízena. Není to velký problém, protože oba vozy 220 d a 350 d ještě výkonně dosáhly předjíždějících povinností, přičemž druhý z nich byl pozitivně rychlý (0-62 mil za hodinu za 5,9 sekundy) a bývalý zázračný punchy vzhledem k jeho parsimoni: 0-62 mil za hodinu za 7,3 sekundy a 72,4 mil by měly být vzájemně vylučující čísla, zejména v automobilu, který je velký a plyšový. Pozoruhodná 220 d ekonomika zažije lesk na 350 d, ačkoli 54.2mpg kombinovaný je stále velmi působivý návrat. Oba dostanou svou efektivitu částečně od Mercedes-Benzu, která odvádí hmotnost z auta do takového rozsahu, že je o 100 kg lehčí než její předchůdce. Společnost však nedokázala zadržet zařízení, přičemž E-Class se může pyšnit hlubokými impozantními bezpečnostními a luxusními funkcemi. Stvořené komforty zahrnují hodně z toho, co se nachází v třídě S, včetně "aktivních" židlí, které nafouknou podhlavníky na požádání při zatáčení pro další bezpečnost a masážní funkce. Plné LED světlomety jsou také standardní a slouží jako bezpečnostní i komfortní funkce tím, že lépe osvětlí silnici, což snižuje namáhání očí. Ale je to velký krok k autonomnímu řízení, který opravdu dělá tuto třídu E pocit špičkového. Vlastní parkování je standardní, ale to je starý klobouk nyní - Škoda to nabízí - ale s koncepcí dále, stáhněte si aplikaci a pomocí smartphonu můžete dálkově řídit auto z vaší garáže. To je dobrovolné, ale velmi chytré. Váš telefon se může stát také klíčem vašeho auta. Pohybem dál (doslova) systém Drive Pilot nejen řídí vozidlo v uličce na dálnici, zastaví brzdný systém a bude udržovat nastavenou vzdálenost od vozu vpředu, pohnul ukazatelem a změnil jízdní pruhy vy. To znamená, že britský zákon v současné době znamená, že systém funguje v zákonné šedé oblasti, takže při spuštění je zakázáno na britských automobilech. Vedle základního luxusu třídy E jsou to systémy, jako je tento, a nesčetné bezpečnostní prvky včetně asistence řízení, která pomáhá vyhnout se nárazovým tankům, které z něj činí nejsilnější výkonný salon na trhu.

Mercedes-Benz E-Class W213 2016

Interiér

Stejně jako běžné podezřelé salóny, třída E v současné době soutěží s řadou prémiových SUV, z nichž všechny poskytují nadstandardní pocit prostoru a praktičnost na základě jejich základního čtvercového objemu. V této společnosti se moderní třída E necítí tak velkolepá ani praktická, jako tomu bylo dříve - obyvatelé sedí nízko pod poměrně nízkou střechou a oddělené boty nejsou tak flexibilní. To znamená, že třída E zabírá značné množství prostoru do těla, které je o něco delší a má větší rozvor…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mercedes-Benz E-Class W213 2016

Recenze automobilu

Tato E-třída Mercedes-Benz je nejmodernějším vozem, který německá značka kdy udělala. Ještě víc třídou třídy S než nafouknutá třída C, čtyřdveřový výkonný salon měl to nejlepší z technologického a bezpečnostního katalogu Mercedes-Benz. Výsledkem je nový vůdce třídy, auto rafinovanější, vyšší kvality a výrazně luxusnější než Audi A6 a BMW řady 5, se kterými se soutěží. Očekáváte, že to přijde za vysokou cenu a zpočátku to vypadá takto - třída E je v základním bodě vyšší než výše uvedené přímé…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mercedes-Benz E-Class W213 2016
  • Mercedes-Benz E-Class W213 2016
  • Mercedes-Benz E-Class W213 2016
  • Mercedes-Benz E-Class W213 2016
  • Mercedes-Benz E-Class W213 2016
  • Mercedes-Benz E-Class W213 2016
  • Mercedes-Benz E-Class W213 2016

Závěrečné hodnocení

  • Krásný design a kvalita kabiny. Krásné rychlé vylepšení. Velmi tichá a ohromně účinná čtyřválcová motorová nafta. Futuristické vybavení a prostornější než kdy předtím

  • Spousta bezpečnostních sad a technologií je na seznamu voleb, Nejlépe pneumatické zavěšení a vysoká cena. Systém COMAND je stále nevýrazný.

100%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den. Sháním operativní leasing - pronájem vozidla pouze na jeden rok! Typ vozidla SUV např. VW Tiguan. Požadavek pohon 4x4 a automatická převodovka. Děkuji PF“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 285
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing