Jako obvykle budou modely nejlepších modelů třídy E sedět na drahém adaptabilním pneumatickém zavěšení Airmatic, ačkoli britské vozy přicházejí se sníženou "komfortní" ocelovou pružinou. Stejně jako obvykle, volba kol ovlivňuje kvalitu jízdy a produkci CO2, a to jak trochu tvrdší - nejlepší zůstává na standardních 17-palcových kolech na 102g / km a při nejhlubším zážitku z jízdy. Je to opravdu velmi hladké. Třída E se cítí vybudována pro dálnici, s vynikajícím jízdním pruhem, přesto má výrazný nedostatek "odrazu" při vyšších rychlostech, jak tomu bývá v případě poměrně jemně odpružených vozů. Oba dvalitrové čtyřválcové vznětové motory v motorovém vozidle s objemem 220d a V6 na 350d jsou téměř tiché při rychlosti 70-80mph, a to jak při rychlosti 2000 otáček za minutu - což je výhoda devítistupňové automatické převodovky. Třída E je samozřejmě pohon zadních kol a má vrozenou rovnováhu jako takovou, ale Mercedes-Benz se moudře rozhodl soustředit se spíše na pohodlí než na konkurenci se známou dynamikou BMW řady 5. Jako takový je řízení světlo a nedostatek ostrosti. Dokonce i ve volitelném sportovním režimu, který podniká věci, existuje zřetelný pocit, že třída E opravdu nechce být tvrdě řízena. Není to velký problém, protože oba vozy 220 d a 350 d ještě výkonně dosáhly předjíždějících povinností, přičemž druhý z nich byl pozitivně rychlý (0-62 mil za hodinu za 5,9 sekundy) a bývalý zázračný punchy vzhledem k jeho parsimoni: 0-62 mil za hodinu za 7,3 sekundy a 72,4 mil by měly být vzájemně vylučující čísla, zejména v automobilu, který je velký a plyšový. Pozoruhodná 220 d ekonomika zažije lesk na 350 d, ačkoli 54.2mpg kombinovaný je stále velmi působivý návrat. Oba dostanou svou efektivitu částečně od Mercedes-Benzu, která odvádí hmotnost z auta do takového rozsahu, že je o 100 kg lehčí než její předchůdce. Společnost však nedokázala zadržet zařízení, přičemž E-Class se může pyšnit hlubokými impozantními bezpečnostními a luxusními funkcemi. Stvořené komforty zahrnují hodně z toho, co se nachází v třídě S, včetně "aktivních" židlí, které nafouknou podhlavníky na požádání při zatáčení pro další bezpečnost a masážní funkce. Plné LED světlomety jsou také standardní a slouží jako bezpečnostní i komfortní funkce tím, že lépe osvětlí silnici, což snižuje namáhání očí. Ale je to velký krok k autonomnímu řízení, který opravdu dělá tuto třídu E pocit špičkového. Vlastní parkování je standardní, ale to je starý klobouk nyní - Škoda to nabízí - ale s koncepcí dále, stáhněte si aplikaci a pomocí smartphonu můžete dálkově řídit auto z vaší garáže. To je dobrovolné, ale velmi chytré. Váš telefon se může stát také klíčem vašeho auta. Pohybem dál (doslova) systém Drive Pilot nejen řídí vozidlo v uličce na dálnici, zastaví brzdný systém a bude udržovat nastavenou vzdálenost od vozu vpředu, pohnul ukazatelem a změnil jízdní pruhy vy. To znamená, že britský zákon v současné době znamená, že systém funguje v zákonné šedé oblasti, takže při spuštění je zakázáno na britských automobilech. Vedle základního luxusu třídy E jsou to systémy, jako je tento, a nesčetné bezpečnostní prvky včetně asistence řízení, která pomáhá vyhnout se nárazovým tankům, které z něj činí nejsilnější výkonný salon na trhu.
100%