Stejně jako běžné podezřelé salóny, třída E v současné době soutěží s řadou prémiových SUV, z nichž všechny poskytují nadstandardní pocit prostoru a praktičnost na základě jejich základního čtvercového objemu. V této společnosti se moderní třída E necítí tak velkolepá ani praktická, jako tomu bylo dříve - obyvatelé sedí nízko pod poměrně nízkou střechou a oddělené boty nejsou tak flexibilní. To znamená, že třída E zabírá značné množství prostoru do těla, které je o něco delší a má větší rozvor než jeho předchůdce. Je tu spousta zadních nohou a kombinace konstrukce odvozené od třídy S a vynikající kontrola karoserie (jedna z výhod, že se nejedná o high-riding SUV) znamená, že třída E se cítí opulentní. V objemu 540 litrů je botka třídy E o 20 litrů větší než u BMW řady 5, i když je rozvor menší. Oblast, kde E-třída absolutně pohřbívá své německé nemesis, je však v ambiciózní kabině. Subjektivní, ano, ale to je Mercedes-Benz zpět k jeho nejlepším. Můžete kritizovat návrháře za to, že kabinu prakticky nelze rozeznat od třídy S, ale protože třída S se může pochlubit jedním z nejlepších světových limuzínových interiérů, není to špatná věc. Existují desítky barevných a ozdobných kombinací, ze kterých můžete vybírat - některé jsou úspěšnější než jiné, ale kvalita je výjimečná. Vnitřní osvětlení je vrcholem, ačkoli nerozhodný bude zděšený, když bude konfrontován se svými 64-násobným výběrem barev. Naneštěstí některé z nejlepších vlastností interiéru jsou ponechány na seznamu možností, jako je špičkové stereo přehrávač Burmester, který nejen nabízí prostorový zvuk a širokou škálu úprav zvuku, ale dodává dvojici divadelně poháněných hliníkových reproduktorů ke dveřním sloupům , které se při stisknutí tlačítka startéru otočí směrem ven. Zklamáním je však, že interiér party ve tvaru E, jeho panoramatická dvojitá obrazovka, je také volitelná. Díky dvěma širokoúhlým širokoúhlým širokoúhlým displejům o rozměrech 12,3 palce, umístěným ve společném pouzdře, nahrazuje tradiční příklad nástroje a povede řidiči jasné, dobře prezentované informace. Pokud je instalace slabá, grafika je občas naff a systém rotačního ovládání COMAND, který je od rafinovaných prvních výletů vylepšený, je stále zásadně špatným způsobem navigace obrazovky - jako kresba s Etch-A- Nakreslete, když opravdu chcete dát samotnou obrazovku tužku. Specifikace zařízení SE zahrnuje navigační systém Garmin Map Pilot s 8,4palcovým displejem, parkovací senzory Parktronic s reverzní kamerou a parkovacím systémem Park Pilot; (Včetně preventivního zvuku, který pomáhá předcházet poškození sluchu), 64-ti barevná volitelná LED osvětlení interiéru, dvouzónová automatická klimatizace, multifunkční řízení se třemi paprsky kolečko s dvojitými touchpady, kožené čalounění s vyhřívanými předními sedadly, LED světlomety a zadní světla; elektricky sklopná zrcátka a 17-palcová kola (18 palců na E 350 d). Modely AMG Line jsou dodávány s exteriérovým designem AMG včetně jedinečných nárazníků a bočních oken, 19 "hliníkových kol, perforovaných předních brzdových kotoučů, volantu AMG s třemi paprsky a čalounění z kůže Artico a Dynamica z mikrovláken. Modely E 350 d jsou standardně vybaveny vícemocným pneumatickým zavěšením Air Body Control a satelitní navigací COMAND s 12,3palcovým displejem a vzdálenými online službami.
100%