Interiér třídy E má velmi moderní vzhled, zejména sportovní modely (jak je znázorněno na obrázku výše) s jejich leštěným hliníkovým obložením a sportovním volantem, což je skvělé držení. Sportovní sedadla nabízejí slušnou boční podporu, ale zatímco v kabině jsou některé hezké detaily, jako jsou kovové spínače pro kontrolu klimatu, je to trochu bezduché a postrádá teplo a individualitu alternativ, jako je Jaguar XF. K dispozici jsou některé elegantní prvky, jako je okolní osvětlení (modely Avantgarde a Sport). Díky optickým vláknům, které se nacházejí za určitými částmi obložení na palubní desce a dveřích, vytvářejí pás měkkého světla, který je v noci obzvlášť uklidňující. Některé z plastických hmot se však cítí trochu těžké a existují spínače sdílené s mnohem levnějším Mercedesem A-Class, což není to, co byste očekávali na exekutivním salonu. Ale nedochází k popření kvality stavby a to je oblast, ve které se Mercedes-Benz jednoznačně zaměřuje na kritiku některých svých předchozích modelů z poloviny 90. let. Má pocit, že je velmi odolný a povrch je špičkový. Je překvapivé, že třída E stále používá nožní parkovací brzdu, kdy většina ostatních výkonných salonů používá elektrickou verzi. Hnací poloha je dobrá a v řízení je spousta nastavení dosahu, zatímco všechny vozy mají standardně vyhřívané přední sedadla, což jsou v zimě skvělý luxus! Tato třída E je delší a širší než předchozí model, což znamená, že pro všechny cestující je prostor pro nohy a lokty. Ale je to nejpozoruhodnější v zádech, což se zdá být značně prostornější (dobrá zpráva pro všechny řidiče taxikáře), zejména pokud jde o nohy. Boty jsou také velké a široké otvory spolu s objemem 540 litrů - podobně jako Audi A6 - znamená, že se vejde do čtyř sad golfových klubů nebo dvou velkých kufrů. K dispozici je ještě dalších 78 litrů podkladu, což je ideální pro ukrytí užitečných věcí (jako je odmrazování). Pokud však chcete sklopit zadní sedadla, jsou volitelným doplňkem, zatímco další užitečnou volbou je Easy Boot Boot Box, který je ideální pro práci s nákupními taškami, aby se zabránilo jejich posuvu kolem boty. Vybavení od startu (květen 2009): SE je model typu entry-level (k dispozici pouze u čtyřválcových modelů) a je standardně vybaven sedmi airbagy, 16palcovými hliníkovými koly, čalouněním Artico, vyhřívanými předními sedadly, hliníkový interiér, volant z kůže, elektrická okna a vnější zpětná zrcátka a ovládání klimatizace. Avantgarde přidává 17 palcová kola z lehkých slitin, celoplošná kožená čalounění, xenonové světlomety s LED denními světly, okolní osvětlení kabiny, dřevěné obložení z černého jaseňového dřeva, 15mm spodní závěs, auto-tlumící zpětná zrcátka a spodní čelní mřížka na míru. Sport je špičkou v řadě a získává plné tělo AMG, kryty a pedály AMG, sportovní volant, sportovní sedadla, interiér z kartáčovaného hliníku, variabilní dávku Přímé řízení, řazení pádla pro automatickou převodovku 7G-TRONIC, sportovní podvozek, brzdy, sportovní odpružení a 18-palcová kola z lehkých slitin AMG.
80%