60%
Obsah
Řidičské dojmy
Základem třídy A jsou pohon předních a čtyřválcových motorů. Je to limitovaná řada od startu, s nabídkou pouze benzínu CLA 180 a CLA 220 CDI. Později v roce 2013 přichází CLA 200 CDI a CLA 250, stejně jako CLA 45 AMG s 355PS. Na kontinentu je nabízen systém 4MATIC poháněný čtyřmi pohonnými systémy Mercedes-Benz a mohl by se sem dostat včas do zimy 2013, kdy bude soutěžit s vozy Audi Quattro a nově zavedeným systémem xDrive BMW. Stejně jako u značky Mercedes-Benz, odznak na botě nemusí nutně…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Ten klouzavý tvar nepomůže, pokud jde o zadní prostor. Zatímco dva cestující na přední straně mají dostatek hlavy a nohy, tak tomu není v zadní části. Nadhazovací prostor je napjatý, ve skutečnosti velmi těsný a je velkým odhodláním, že to bylo vyvinuto z třídy A spíše než třídy C. Ačkoli jsou tři sedadla, je to skutečná zmáčknutí pro dva v zádech a šikmá střecha znamená, že mnoho dospělých najde hlavy, které zasáhnou střechu. Pokud budete jen občas využívat zadní sedadla, můžete se s nimi pravděpodobně dostat, ale pokud máte starší děti a očekáváte, že budete pravidelně používat zadní sedadla, může se stačit, že vás úplně odvedou z CLA. Na přední straně je velmi podobná třídě A s velmi přehlednými ovládacími prvky, které jsou pro ně vysoce kvalitní. Má také iPad-esque tablety namontované na pomlčce. Je to standardní a je to, kolik z funkcí auta, včetně stereo a satnav, jsou přístupné. Právě teď to vypadá chytře a je to inovace, ale současným tempem technologického pokroku se nemůžete divit, jestli začne vypadat spíše po několika letech. Bota je impozantní. V objemu 470 litrů je o 130 litrů více než třída A a pouhých 5 litrů, než je třída C. Otevírá se také v dobré výšce, takže je velmi snadné načítat a vykládat. Neobvykle pro salón se standardně dělí rozkládací zadní sedadla, což mu dává ještě trochu více praktičnosti.
Recenze automobilu
Při vytváření CLA má Mercedes-Benz v podstatě k dispozici třídu A ve stylu CLS a v okamžiku se malé salony právě dostaly sexy. Bez možnosti salonu pro nejnovější generace Focus a Astra, kupující, kteří hledali malé auto se zavazadlovkou, neměli na výběr a Volkswagen Jetta má do značné míry trh sám. Ale Jetta, pro všechny své vlastnosti, nemá vůz Mercedes-Benz, Audi nebo BMW. A právě proto je CLA zvláště pozoruhodná. Je to počáteční zbraň pro malé salony od všech tří prémiových německých výrobců…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Malý a stylový salon založený na třídě A. Lepší kvalita jízdy. Bunda s poměrně velkým rozměrem. Dobře dokončený interiér. Lepší verze nemovitostí z roku 2015.
- Nejezděné a nesmírně odměňující se řídit. Zadní sedadla jsou pro občasné použití opravdu dobrá.
60%
Mercedes-Benz CLA na prodej
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 169 000 km
- Cena
- 389 990 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 154 350 km
- Cena
- 439 999 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- 5 448 km
- Cena
- 949 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 64 587 km
- Cena
- 628 000 Kč
- Vyrobeno
- 2018
- Tachometr
- 143 000 km
- Cena
- 549 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 73 537 km
- Cena
- 360 000 Kč
- Vyrobeno
- 2023
- Tachometr
- 9 332 km
- Cena
- 970 000 Kč
- Vyrobeno
- 2021
- Tachometr
- 36 958 km
- Cena
- 810 000 Kč
- Vyrobeno
- 2023
- Tachometr
- 13 069 km
- Cena
- 970 000 Kč
- Vyrobeno
- 2023
- Tachometr
- 17 213 km
- Cena
- 1 500 000 Kč