Velkou novinkou pro tuto třídu C je zavedení 1,6-litrového vznětového motoru od září 2014. To posiluje model C200 Bluetec, jelikož čísla na bootlid stále nesouvisí s motorem pod kapotou. Zdá se, že je příliš malý na to, aby poháněl vůz jako třída C s jakýmkoli zážitkem, ale ze všech modelů je to ten motor, který nejvíce působí svým rozměrem. Majitelé Mercedesu Benzu nemusí nikomu to znát, ale 1,6-litrová motorová nafta je ve skutečnosti motor Renault, i když se změnou provedla Mercedes včetně speciálního dvoumotorového setrvačníku. Pokud jde o výkon, produkuje zdravý 136 koní, ale důležitější je 320 Nm točivého momentu, což znamená slušnou sílu od 1500 otáček za minutu. Je pravda, že občas je potřeba pracovat těžší než větší diesely, dlouhé stoupání může být frustrující, ale v každodenní jízdě se cítí dostatečně šikovně a ve skutečnosti je v rozporu s jeho malou velikostí 1,6 litru. Zátka na dortu je ekonomická - model C200 Bluetec v SE spec s pneumatikami 205/60 R16 bude průměrně až 74,3mpg s CO2 99g / km. To znamená nula VED. Ve verzi AMG na 18-palcových kusech ekonomika klesá mírně na 72,4 mpg a CO2 se zvedá na 106 g / km. Tato působivá spotřeba paliva je napomáhána obvyklými funkcemi, jako je start / zastavení motoru a lehčí celková hmotnost. Třída C využívá více hliníku v celé své konstrukci, což znamená, že váží o zhruba 100 kg méně než předchozí třída C, je také velmi aerodynamická s méně větrnou přilnavostí než soupeři jako BMW řady 3. Výsledkem je vylepšení třídy C. Je to působivě tiché při rychlostech na dálnici s minimálním šumem větru a stěží silným hlukem. Takže nejen třída C vypadá jako menší třída S, ale také se cítí jako jedna v pohybu. Ani BMW řady 3, ani Audi A4 nepřicházejí v bezprostřední blízkosti. To se vztahuje i na vynikající kvalitu jízdy. S třídou C se Mercedes-Benz vrátil k tomu, co dělá nejlépe - vyrábějící vysoce pohodlné a pevné automobily. Cítil každý centimetr, co má být Mercedes, pomáhá novou přední nápravou a delším rázvorem, zatímco při vyšších rychlostech je nerozbitný, je stabilní a složený. Existují samozřejmě různé možnosti pozastavení. Modely SE mají komfortní zavěšení, zatímco sport má stejné, ale snížil o 15 mm. Špičková AMG řada má sportovní zavěšení o 15mm a 18palcová kola, takže je zřetelně pevnější, ale stále odpouštějící a hladká, mnohem víc než sportovní verze závodních salonů. Na rozdíl od konkurence je C-Class k dispozici také s pneumatickým odpružením, nazývaným Airmatic, který je vybaven všestranným samonivelačním systémem. Zatímco většina modelů třídy C bude automatická, Mercedes-Benz představil novou šestistupňovou manuální převodovku. Je to velké vylepšení staré verze s plynulejším a méně pružným působením, čímž se rychleji rozběhne na rychlost a C-Class je jednodušší řídit. Řízení je také lepší v nové třídě C ve srovnání s předtím s lepší hmotností a přirozenějším pocitem v rozích. Modul C220 Bluetec (Mercedes přechází z odhazování svých dieselů na Bluetec spíše než na CDI) je základem řady a je poháněn 2,1-litrovým vznětovým motorem s výkonem 170 koní. Ekonomika je působivá s nárokovaným výkonem 70,6 megapixelů a emisí CO2 jen 103 g / km v provedení SE, což je agresivně blízko ke kvalifikaci na nulovou VED. Ačkoli je tichší než C200 s manuální převodovkou (díky zvukové izolaci motoru), zdá se, že je hlučné, když je spárován s automatickou převodovkou 7G-Tronic a může být váhavý ke kopnutí. Stejná motorová nafta o objemu 2,1 litru se používá v modelu C250 Bluetec, ale při výkonu 204PS a zvýšení točivého momentu o 100Nm na 500Nm. Z nějakého důvodu se cítí jako zcela jiný motor. Je tišší a rafinovanější, cítí se citlivější a díky automatické převodovce jsou změny rychlejší. Zatím nevíme, proč, ale je v každém oddělení mnohem lepší než C220 Bluetec. K dispozici jsou dva benzíny, počínaje 1,6 litrem C200, které využívá přeplňování a přímé vstřikování a stejnou technologii BlueDirect od motorů V6 a V8 značky Mercedes-Benz. Je příjemné řídit s výkonem 184 koní a dobrým rychlostním stupněm, přesto je stále klidné a hladké. Ekonomika je dobrá v nárokovaném 53,3MPg, takže pokud chcete třídu C, ale nemáte v úmyslu pokrýt velké kilometry, je to skvělá volba. Hybridní verze je k dispozici také (od září 2014) s C300 Bluetec Hybrid, který kombinuje vznětový motor o objemu 2,1 litru s elektrickým motorem. Uváděná ekonomika se odhaduje na 72,4 mil. Modely C63 AMG (od května 2015) používají nový čtyřtaktní benzínový motor V8 biturbo s volbou dvou výstupů: 476PS nebo 510PS. Oba jsou brutálně rychlé, s příslušným kroutícím momentem 650 Nm a 700 Nm od pouhých 1750 ot / min, což znamená, že C63 S bude pokrývat 0-62 km / h za 4,0 sekundy, než dosáhne elektronicky omezeného rychlosti 155 km / h.
100%