Jednou z kritik předchozí třídy C byla skutečnost, že interiér se necítil jako to, že se jednalo o nejmodernější vůz. Bylo to solidní, ale postrádalo to prémiovou hranici soutěžících. Naštěstí je interiér jasně oblastí, na které se Mercedes-Benz zaměřuje a výsledky jsou působivé. Konečně má C-Class moderní a sofistikovanou kabinu, která je víc než zápas pro konkurenci Audi a BMW. Prvním krokem je celkový design. Je mnohem méně úhlový než předtím s plynulým pomlčkou a některé pěkné designové detaily jako kruhové větrací otvory. Samotné větrací otvory mají krásné působení, když je pohybujete, nebo je otevřete / zavřete. Je to jen malá věc, ale uvědomujete si, že pokud Mercedes přikládá tolik pozornosti pouze do větracího otvoru, zbytek musí být stejně dobře konstruován a dokončen. Staré staré rozložení stereofonního zvuku bylo pryč, stejně jako ovládací prvky staré třídy C pro ovládání klimatizace. Byli nahrazeni stylovou středovou konzolí, která se táhne dolů do loketní opěrky. Vzhledem k tomu, že modely s automatickou převodovkou mají volič řazení na sloupku řízení, uvolní se více místa. Je zřejmé, že třída S má velký vliv na design s čistou řadou kovových knoflíků přes středovou konzolu a pod ním jsou klasické analogové hodiny. Všechny modely jsou dodávány s dotykovou ploškou, která je integrována do opěrky rukou na středové konzole. Kombinuje řadič čísel, který se nyní stává běžným místem pro prémiové automobily, s dotykovým panelem, které vám umožňuje navigovat v různých funkcích a rozpoznává gesta typu smartphone, jako je strhávání a přetahování. Můžete jej také použít pro psaní písmen a čísel. Není to vůbec nový - Audi byl první, kdo zavedl takový systém a BMW následovalo - ale Mercedes Touchpad vypadá skvěle a je snadno použitelný. Standardní je také u všech modelů 7palcový barevný displej, který vypadá jako malá tableta nebo iPad na čelním panelu. Je to obrazovka s vysokým rozlišením a standardně je dodávána s technologií DAB a Bluetooth. Je mnohem modernější než předchozí systém Mercedes-Benz s lepšími nabídkami, rychlejší odezvou a intuitivnějším rozvržením menu. Třída C nyní dodává také elektrickou parkovací brzdu. Nechtějí všichni, ale je to mnohem lepší než stará parkovací brzda z předchozího modelu. Hnací poloha je dobrá s velkým nastavením sedadla a sloupku řízení a vysoká středová konzola s loketní opěrkou znamená, že třída C je neuvěřitelně pohodlná na dlouhých cestách, díky obvyklému silnému a podpůrnému designu sedadel Mercedes-Benz. Místnost pro cestující na zadní straně se výrazně zlepšila nad starým vozem s lepším kolenem a hlavou, obzvláště zřetelné, když máte vyšší přední řidič. Bota je okrajově větší u 480 litrů - totožná s řadou BMW řady 3 - a široký otvor usnadňuje nakládání. Jedna věc, kterou je třeba poznamenat, je, že třída C nevyrábí některé se sklopnými zadními sedadly jako standard - musíte si zvolit řadu Sport nebo AMG, abyste získali tuto funkci. Mezi zajímavé doplňky patří volitelně displej head-up. Stejně jako Touchpad to není ani jedna nová věc - BMW to před několika lety vyprávěl, ale je to naprosto impozantní v třídě C s velmi jasným a živým displejem na čelním skle. Standardní vybavení od začátku jízdy (červen 2014): SE je vybavena 16palcovými hliníkovými koly, koženým čalouněním Artico, 7palcovým Audio 20 CD s dotykovým ovládáním, ovládáním agility, komfortním zavěšením, reverzní kamerou, stěračovými senzory, ovládání s funkcí zastavení, monitorování tlaku v pneumatikách, DAB, mediální rozhraní (pro připojení iPhones atd.), tříramenný volant, Direct Steer s řízením citlivosti na rychlost. Sport doplňuje 17palcové slitiny, hliníkové interiérové obložení, kontrastní šití, chromované lemování, navigační systém Garmin Map Pilot, vyhřívané přední sedadla, vysoce výkonné LED světlomety, 15mm spuštěné komfortní zavěšení, zrcadlový balíček, Parktronic s aktivním asistenčním parkováním, , sportovní sedadla v kůži Artico. AMG Line má 18-palcová kola z lehkých slitin, karoserie AMG, podlahové kryty AMG, sportovní pedály AMG, sportovní sedadla AMG ve kůži Artico, sportovní volant AMG, černá střecha, chromový rozdělovač, sportovní systém Direct-Steer, 15mm sportovní odpružení, pádla na modelech automatických převodovek.
100%