Chcete důkaz o tom, jak důležitá je nová třída C pro Mercedes-Benz? Dokonce ještě předtím, než byl model uveden, byl dokončen nejkomplexnější zkušební program v historii firem v Stuttgartu. Během období tří a půl roku prototypy a předvýrobní modely zaznamenaly více než 15 milionů mil na celém světě. Vzhledem k tomu, že je to nejprodávanější model v řadě firem, s více než 1,4 miliony vozů prodávanými po celém světě od roku 2000, musel Mercedes dostat nový model přesně tak, jak je tomu. Je to určitě velmi rafinované. Hluk větru a silnice je impozantně nízká, ale nejlepší aspekt Merc je vynikající jízda. Dokonce i na extrémně hrubých cestách se bez námahy potýká, ale to neznamená, že je to měkké přes ohyby. Systém selektivního tlumení Agility Control zajišťuje, že ovládání a stabilita karoserie jsou vynikající bez snížení komfortu. To znamená, že je to přesně rohové a inspiruje spoustu důvěry - je to škoda, že řízení nemá dostatečnou ostrost a může se cítit znepokojivě světlo při vyšších rychlostech. Ovládání Agility Control je impozantní, zejména proto, že je standardem všech modelů. To zahrnuje selektivní tlumení, které řídí tlumiče podle jízdních podmínek. Využívá hydromechaniky, které nabízejí měkké tlumení při jízdě například po rovnou silnici, nebo pevnější tlumící úkon pro zatáčení. K dispozici je také volitelný program Advanced Agility s režimem "sport". V sortimentu třídy C je spousta motorů, z nichž všechny jsou přenášeny z předchozí třídy C, ale díky zlepšení výkonu, točivého momentu a účinnosti. Základním modelem je C180 Kompressor, který je stejným motorem o objemu 1,8 litru, který se používá v silnějším C200 Kompressoru (mátlíme, že víme, ale je to tak, jak BMW odznaky jeho vozy, takže bychom neměli být překvapeni). Nikdy jsme nebyli skutečně přesvědčeni, že přeplňované čtyřválcové kompresorové jednotky Mercedes přetrvávají, ale toto vylepšené zařízení o objemu 1,8 litru může tuto rovnováhu napravit. Díky úpravám má verze C200 K vysoký výkon o 20 bhp více a generuje maximálně 250 Nm točivého momentu při 2800 otáčkách za minutu, přičemž se zlepšila spotřeba paliva i výkon. Cítil se dost peněz natolik nízký, a přestože postrádá slušnou poznámku o motoru, je překvapivě citlivý, když je připojen k pětistupňové automatické převodovce a není to žádný úder. Většina lidí jde na motorovou naftu a modely C200 CDI a C220 CDI používají stejný 2,2-litrový vznětový motor, který je hladký a citlivý, přesto bychom doporučili přilnout k automatickému modelu, protože manuální převodovka na třídě C je trochu pružný a není tak příjemný k použití.
80%