Během třídy C došlo k nejrůznějším změnám. Ve srovnání s předchozím modelem je to větší a širší, takže se v důsledku toho cítí prostornější, zejména v zadní části díky slušné noze a výšce. Boty jsou také velkorysé a mají široké otvory a široký náklad, takže je praktický pro salón. Díky vynikajícímu místu řidiče a velkému nastavení sedadla a volantu je jízdní prostředí prostorné, ale existují určité kritiky. Vzhledem k tomu, že je označen jako "exekutivní salon", jsme zklamáni pocitů některých použitých plastů. Nechápejte nás špatně, po tom všem, co se hodí a skončí, jsou špičkové, ale kabina je trochu užitná a postrádá pocit kouzla. Celkově je to čistý a nevyžádaný design, zatímco rozváděč má kvalitní dotek. Tam je rozumný prostor v zádech (pro tento typ auta) a dobrý prostor, ačkoli to je zklamáním, že sklopné zadní sedadla nepřicházejí jako standard. Jednou změnou, kterou bychom chtěli vidět, je odklon od nožní parkovací brzdy, která se zdá být staromódní, když se většina ostatních vozů na této úrovni pohybuje do elektrických systémů. Přinejmenším to zůstane "naživu" na několik vteřin, což znamená ukončení problémů při odchodu od odpočinku na kopci. Brzda s nožním ovládáním je v pořádku, když je spojena s automatickou převodovkou - ale u ručních vozů může být zážitek z nervové situace, který se snaží spojit spojku a urychlovač s uvolněním mrtvé ruky při zaparkování na svahu, zaneprázdněná křižovatka. Nový systém, nazývaný Hill Start Assist, pociťuje, když je vozidlo nakloněno, a při jízdě s vozovkou zpožďuje uvolnění brzd, když je noha řidiče vytažena jen tak dlouho, aby byl kryt urychlovačem zakryt a parkovací brzda které mají být rozpojeny. Pokud jde o úroveň vybavení, řada C třídy byla z předchozích pěti úrovní zjednodušena na tři: SE, Elegance a Sport. Model Sport se snadno vyznačuje velkou hvězdou Mercedes umístěnou uprostřed mříže místo sedící na vrcholu kapoty.
80%