Má také nějaký výkon, pokud vyberete ten správný model. Prozatím musí být kompresor 230 hp. Vydává spíše příjemné rušení než podivný, anodynní šum 200 k modelu 163 koní. A když je spojen se standardní šestistupňovou manuální převodovkou, je dost na to, aby byl považován za sportovní. Zda by majitel BMW 330 nebo 328 souhlasil, je jinou záležitostí, ale je ve stejné lize jako 323i. Daimler Chrysler dělá velkou věc troniky s novým vozem. Můžete mít telefonní a zvukový systém "Linguatronic" aktivovaný hlasem; "Parkatronic" senzory vpředu a vzadu, aby vám řekli, kdy jste příliš blízko automobilu vpředu; Tempomat Speedtronic se zvukovými varováními; a poloaktuální převodovku "Sequentronic". Vyzkoušeli jsme soupravu Sequentronic spojenou s naftovým motorem s přímým vstřikováním Common Rail s výkonem 143 k (232 lb ft). Ne takový typ motoru, který byste normálně očekávali pod kapotou "Sports Coupe". Páka řazení je uspořádána tak, že "N" je vpravo, za ním je "R". Páka je odpružena tak, aby seděla uprostřed, kde ji tlačila dopředu, podporuje posunutí a tahání zpět vás dostane nahoru, což je přirozený způsob, jakým by tento posuvník měl fungovat, stejně jako u závodních automobilů a závodníků Touring Car. Ale to samozřejmě zaměňuje každého, kdo se mu podařilo zvyknout na to, že se na Tiptronic dohodne. Posuňte páku MB směrem doleva nebo ji prostě nechte a dostanete plně automatický posun. V kupé jsem zjistil, že Sequentronic pracoval nejlépe na downshifts, ale byl mírně spadlý na posun nahoru, pokud jste se zvedli masivně, aby mu pomohli najít cestu. Ale když jsem našel v šestistupňové příručce zvláštní zápas s 2.2 CDI v salonku třídy C, byl jsem v tomto autě šťastnější se Sequentronic.
60%