60%
Obsah
Řidičské dojmy
Má také nějaký výkon, pokud vyberete ten správný model. Prozatím musí být kompresor 230 hp. Vydává spíše příjemné rušení než podivný, anodynní šum 200 k modelu 163 koní. A když je spojen se standardní šestistupňovou manuální převodovkou, je dost na to, aby byl považován za sportovní. Zda by majitel BMW 330 nebo 328 souhlasil, je jinou záležitostí, ale je ve stejné lize jako 323i. Daimler Chrysler dělá velkou věc troniky s novým vozem. Můžete mít telefonní a zvukový systém "Linguatronic…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Všechny třídy C Sports Coupes jsou velmi dobře vybaveny dlouhým seznamem standardních dobrot. Mezi ně patří indikátor servisu MB Assyst, adaptivní přední airbagy, boční airbagy, ABS, automatické rozpoznání dětské sedačky, klimatizace, asistence při brzdění, elektrické zpětné zrcátko, ESP, 2/3 dělené sklopné zadní sedadla, venkovní teploměr, Speedtronic tempomat a multi-nastavitelná sedadla a volant. K dispozici je pouze jedna výbava, s volitelnými balíky vybavení Evolution a AMG Evolution a dlouhý seznam doplňkových doplňků, včetně panoramatického skla posuvného střešního okna, který převádí většinu z vrcholu do skla. Moje hlavní kritika automobilu musí být jeho "integrovaným zadním spoilerem", který zřejmě dělá skvělou práci pro podporu přítlaku na zadní straně, ale rozděluje zadní okno vodorovně jako Audi A2, takže je velmi těžké vidět na první pohled přesně to, co se děje za sebou. A také musím jít na nožní parkovací brzdu, což je v automatickém režimu, kdykoli můžete brzdit levou nohu, ale v příručce v téměř strmých podmínkách je téměř nemožné. Ale nenechávejte to, aby vás odložil. Pokud jste po prestižním kupé, který je také dobrý na řízení, Mercedes vám nyní nabízí jednu. BMW, Audi, Peugeot 406 coupe a posher VW prodeje budou pravděpodobně trpět v důsledku.
Recenze automobilu
Zapomeňte na předchozí Mercedes CLK. Tento nový Sports Coupe je zcela jiný druh zvířete. Na začátek si všimněte důrazu na sporty. Není slovo, které by bylo možné upřímně využít k upřímnému popisu jakéhokoli derivátu staré třídy C, včetně kupé CLK a kabriolet. Řízení staršího auta bylo pro to příliš lehké. Nová třída C má v kormidle nějaké maso. A i když se nová kupé cítí jako silniční boulevard na dálnici, dostat ji na složitou, nerovnou, špatně vyvýšenou silnici, plnou ostrých zákrut a to…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pohodlný, dobře vybavený křižník se sportovní hranou pro ovládání. Vynikající hodnocení havárie. Dobrý záznam spolehlivosti.
- Řada 3 řady Compact lépe ovládá. Indikační páčka je pro použití nepříjemná. Manuální převodovka není nejlepší. Někteří vybudují kvalitní niggles.
60%