Nový C-Class Estate je k dispozici s adaptivními pneumatickými odpruženími jako volbou 895 liber. Je to první v této třídě a existuje mnoho rozdílu mezi režimy Eco, Comfort, Sport a Sport +. Třída C se však zdá být vhodnější pro režim Comfort, s pružnějším nastavením klapek, lehkým řízením a kratšími rychlostmi. Ale i ve sportu je to bezproblémové prostředí v kabině, tichá motorová poznámka a dobře posuzovaná poloha sedadel, která opravdu kombinuje, aby se toto vozidlo cítilo zvláštní. Od uvedení na trh jsou známy motory od sedan třídy C - dieselové motory C220 BlueTec a C250 BlueTec plus benzín C200. Citroën C300 Hybrid a nový model C200 BlueTec, poháněný motorem Renault o objemu 1,6 litru, se připojili k sestavení na konci roku 2014. Motorová nafta C250 BlueTec je vynikajícím motorem, zvláště když je vybaven sedmirychlostním 7G-Tronic Plus automatická převodovka. Je poháněn 2,1-litrovým naftovým motorem - stejným motorem, který je používán v modelech C220 BlueTec a C300 Hybrid. S 500 Nm od pouhých 1600 otáček za minutu se silně odtáhne a C-Class Estate se dostane za 6,9 sekundy od 0 do 62 km / h. Nicméně je to spíše zdokonalení, než rychlost, která definuje tento motor - u relativně malého objemu čtyřválcového vznětového motoru je jeho nedostatek mrzutosti palivativní. Tato kvalita je tak znatelně zesílena v modelu C300 BlueTec Hybrid. Je naprosto úžasné, že elektrický motor (který za určitých okolností umožňuje několik kilometrů elektrické energie), čtyřtaktní motorová nafta a sedmistupňový automat se mohou spojit a vytvořit tak hladký, tichý, rychlý a úžasně úsporný automobil - vydává pouze 99g / km CO2. Velké množství ekonomických zisků třídy C bylo dosaženo v aerodynamickém tunelu a díky rozsáhlému použití hliníku v podvozku - těsně pod polovinou platformy je vyrobena z lehkého kovu, což pomáhá vyrobit nové vozidlo až o 65 kg lehčí než jeho předchůdce. To je asi deset kamenů ve starých penězích. Zatímco hnací ústrojí by mohlo být předmětem dobře zdokonaleného ticha, vedlejším produktem je vnímaný vzestup hluku odjinud - nejvíce pozoruhodně písknutí pneumatik a vítr na dálnici. Při vyšších rychlostech to spočívá v rozbití iluze tříd S, že tato středně velká nemovitost je dobrá při vytváření při nižších rychlostech a zasahuje ji zpět do rep-mobilního území. A ve skutečnosti, zatímco jsme se snažili a měli rád nižší poháněné pohony třídy C Saloon - nové 1,6 litrové nafty jsou zvláště dobré - je pravděpodobné, že se jedná o low-end Estate třídy C s několika málo možností, výkon a manuální převodovka nebude uspokojovat tolik, kolik je základním BMW řady 3 Touring - třída C třídy se nejlépe těší na horním konci modelové řady. Je vybavena rychloupínací a rychlou převodovkou 7G-Tronic Plus a sedí za koženou šitou přístrojovou desku (standardní na vozidlech AMG Line) na vyhřívaném nebo chlazeném sportovním sedadle (volitelně) a volitelným závěsným systémem AirMATIC Komfortní režim při pohledu na volitelný head-up displej (£ 825), C-Class Estate cítí třídu výše. Příručka C180 nesvítí stejným způsobem.
100%