Všechny vozy dostávají na desce špičkové obrazovky s obrazovkou iPad a je symetrická soudržnost s designem, který dělá sedění v třídě C opravdovou radostí. To může chvíli trvat, než si zvyknete na mediální rozhraní, a jeho netradiční vzkvéty jako objemový válečkový spínač vložený do středové konzoly, ale je to cena, která pravděpodobně zaplatí za takový relativní minimalismus. Mercedes-Benz nezapomněl, že C-Class Estate je majetkem. Standardní zadní lavička s rozdělením 40/20/40 je lyžařskou radostí, masivní odkládací schránka je spíše velkoobchodem s rukavicemi a spodní část obuvi nejen sedí v jedné rovině s nakládacím okrajem, ale skrývá spíše velký prostor pod ním. A pokud jste ochotni zaplatit za privilegium, můžete pomocí dálkového ovladače na zadní lavici dálkově vyklopit klíč. A můžete si stáhnout aplikaci, která vám umožní zkontrolovat, kolik paliva zanecháte z pohodlí vlastního trůnu. Vzhledem k růstu třídy C ve všech směrech ve srovnání s předchůdcem neexistuje mnohem více prostoru pro zavazadla - maximální kapacita 1510 litrů je o pouhých 10 litrů větší než nabízený odchozí vůz. A jak se to stane, je to přesně stejné jako prostor v zadní části BMW řady 3 Touring. Zdá se, že většina úsilí se dostala do další místnosti v kabině a přestože z přední strany má vůz vždycky tak kompaktní pocit (střecha je poměrně nízká, zejména u střešního okna), dochází k značnému zlepšení v zadní pokoj nohou - 40 mm více. Pokud se to nezdá příliš mnoho, jestliže jste šestý táta (nebo maminka), je to rozdíl mezi kolenem vašeho teenagera, který je vložen do zadní části vašeho křesla, nebo ne. Všechny vozy jsou dodávány s koženým čalouněním jako standardní, takže je to materiálová volba, která dále rozšiřuje oční linii, která odlišuje cennější modely třídy C od těch levnějších. U malých modelů dřevěné dýhy zdobí křídla dveří a jsou vybaveny informačními knoflíky, ačkoli ti, kteří se obávají hrůzných pohledů na hnědé proužky, nemusí - na rozdíl od japonského Mercedesu, skutečný Mercedes-Benz ví, jak dobře integrovat dřevo do auta . Přirozeně lépe vypadající je však brusný ocelový efekt a lesklé černé ozdoby modelů AMG Line, které také dostanou šitý kožený přístroj. Střihová struktura odpovídá sedanu třídy C, což není překvapením, což znamená specifikace SE, Sport a AMG Line. Standardní vybavení: automobily SE jsou vybaveny 16palcovými hliníkovými koly, koženým čalouněním, plně barevným multimediálním systémem s rozhraním touchpadu (a také velmi čistým displejem), digitálním rádiem DAB, ovládáním agility, komfortním zavěšením, reverzní kamerou, , pomoc při prevenci kolizí, tempomat s funkcí zastavení a monitorování tlaku v pneumatikách. Sportovní výbava přináší 17palcové slitiny, exteriérové chromové ozdoby, hliníkové interiérové obložení s kontrastním šitím, vyhřívané přední sportovní sedačky, vysoce výkonné LED světlomety, 15mm spuštěné komfortní zavěšení, Active Park Assist a satelitní navigaci. Řada AMG Line získává kola o další palec větší, karoserie AMG, podlahové rohože AMG, sportovní pedály AMG, kožené sportovní sedačky AMG, sportovní volant AMG, čalouněná střecha, přizpůsobitelný systém řízení rychlosti, snížené sportovní odpružení 15 mm) a řadicí páky s automatickými převodovkami.
100%