Třída B je rozložena někde mezi plnohodnotným MPV a rodinným poklopem. To je těžké místo, kde se ocitnete s ohledem na to, jak moc tolik dalších vozů může dělat obojí. Naneštěstí pro B-třídu to není linka, která by šla s velkou jemností. Začátečníky, zavěšení třídy B se vždy cítí příliš tuhé a nemilosrdné. Nezáleží na tom, jestli se pohybujete po městě nebo se vyznačujete časem po dálnici, B-třída skoro záměrně odmítá usadit se na pohodlném kroku. Výsledkem je únavná kombinace pitching a houpací pohyby, které jsou zdaleka ideální v rodinném autě, u něhož se očekává, že bude pravidelně nosit děti. Toto pevně odpružené uspořádání třídy B je do značné míry důsledkem snahy Mercedesu Benz, aby se ujistil, že se vůz neopírá jako nájezdová jachta, když jde kolem rohů. Zatímco Merc dosáhl svého cíle a třída B se proplétá zákrutou s impozantně malým lolem, je to kompromis, který bychom byli ochotni vidět v pohybu směrem k jízdnímu komfortu než přímá manipulační schopnost. Pokud se rozhodnete pro sportovní verzi třídy B, zjistíte, že oba výše uvedené vlastnosti jsou zdůrazněny do té míry, že automobil je jednoduše příliš nepohodlný na některém z poněkud znepokojivějších silničních vozů. Mohli bychom odpustit třídě B některé své pevné jízdy, kdyby to bylo mnohem sportovnější auto, nebo se to stalo tím, že je radost řídit. Místo toho Mercedes-Benz dále brzdí třídu B s posilovačem řízení, který neposkytuje konzistentní a pravidelnou zpětnou vazbu. To, co získáte, je řízení, které je často příliš lehké v poloze rovně dopředu, které se pak rychle přenáší na příliš těžké, jak postupujete do rohu. Zatímco B-třída je dole, budeme také dát kousek pro její nižší par refinement. Je tam příliš hluk větru a pneumatiky vytvářejí znatelný hluk při vyšších rychlostech, což je ještě ještě horší v modelu Sport s většími koly a nižším, dokonce pevnějším odpružením. Motory se také dostávají do činění, když jsou tvrdě pracují, i když ve většině případů zůstávají v klidu. Naštěstí všechny, kromě nejméně výkonných benzínových a vznětových motorů, pracují s nižšími otáčkami a čistí. 1.6-litrové motory s objemem 122 koní v modelech B180 a B180 d 109PS jsou v okolí města dobré a poskytují dobrý přehled o ekonomice a emisích. Jsou to jejich výkonnější sesterské motory, které jsou vhodnější. U benzinových kupujících verze B200 156 PS turbodmychadla o objemu 1,6 litru dává silnější zrychlení s pouze částečně nižší spotřebou paliva, ale se stejnými emisemi. Pokud jde o diesely, B200 d je dobrým kompromisem mezi cenou, provozními náklady, spotřebou a emisemi. Je však těžké vidět, že za B220 d je lepší zrychlení než B200 d, ale nabízí stejnou oficiální průměrnou ekonomiku 67,3 m / s a nižší emise CO2. Pokud si vyberete B220d, máte také možnost pohonu všech kol všech vozů Mercedes-Benz 4Matic. Sdílí se s převodovkou se sedmi rychlostmi s dvojitou spojkou s předním pohonem B220d, ale úspora emisí CO2 56,5mpg a 130g / km oproti 108g / km modelu předního pohonu znamená, že skutečně potřebujete pohon všech kol, navíc
60%