Jakmile vstoupíte do kabiny třídy B, víte, že jste v Mercedes-Benz. Dokonce i v případě, že vyšší poloha v řízení je více společná s MPV, jasné bílé černo-volby, trio centrálních větracích otvorů a ovládání stereo a topení říkají, že je to Mercedes. Nechte ruku toulat kolem prostředí řidiče a každý povrch, tlačítko a ovládání, které přicházíte do kontaktu s dalšími, vynucuje myšlenku, že Mercedes-Benz neporušil kvalitu interiéru třídy B. Všechny číselníky jsou přehledné a přehledné a třída B je dodávána také s obrazovkou na obrazovce, která vypadá skvěle. Tato obrazovka se však používá k ovládání mnoha funkcí vozu, a to je dosaženo prostřednictvím různých nabídek, které se mohou dost často snažit, když by stačilo jednoduché stisknutí spínače. Umístění je však dobrá a poskytuje neomezený výhled na přední a zadní stranu vozu, zatímco zvýšená poloha umožňuje řidiči také vidět většinu ostatních vozů, aby získali včasné varování před potenciálními nebezpečími. Není to tak dobré, když se podíváte na levou rameno, když měníte jízdní pruh nebo se vrátíte do parkovacího místa, protože silné zadní sloupky brání pohledu. V porovnání s tím Mercedes-Benz dodává třídu B reverzní kamerou, která zobrazuje její displej na horní obrazovce. Dalšími bezpečnostními prvky zabalenými do kabiny třídy B jsou sedm airbagů, z nichž jeden je určen pro kolena řidiče, systém upozornění na ospalost, který varuje, pokud je řidič unavený, a Collision Prevention Assist Plus. Tato poslední položka upozorní řidiče, pokud se dostanete příliš blízko k vozidlu vpředu a pokud řidič nereaguje, použije brzdy pro nouzové zastavení. Automatické rozpoznání dětské sedačky deaktivuje čelní airbag na straně spolujezdce, je-li instalována dětská sedačka, což může ušetřit hledání správného spínače, které se při jízdě dejte do rukou dětí a automobilů. Prostor na zadních sedadlech třídy B je více než štědrý, aby vyhovoval třem dětem, nebo dokonce třem dětským sedadlům. Výhodou vysokých stran třídy B je také, že nabízí více než dostatek prostoru pro dospělé na zadních sedadlech a výška hlavy nikdy není problém. Za sedadly stojí 488 litrů, což je mnohem větší než norma třídy pro malé poklopy. To může být rozšířeno na 666 litrů se zadními sedadly, které jsou co nejvíce posunuty na svých běžcích. Jedinou nevýhodou je tudíž třída B, která je přísně pětičlenná, kde mnoho ze svých konkurentů MPV nabízí sedm míst. Standardní vybavení SE zahrnuje: kola z lehkých slitin 16 palců, rádio / CD přehrávač Audio 20 s rozhraním USB, aktivní parkovací asistent (automatické řízení), klimatizace, čtyři elektrická okna, světlo a zrak, komfortní zavěšení, kola, asistence při předcházení kolizi, pomoc při pozorování, kolenní airbag řidiče, přední zapojení Becker Map a komfortní sedadlo. Sportovní standardní vybavení dodává: (kromě SE) 18-palcová dvojhliníková kola z hliníkové slitiny, pneumatiky run-flat, sportovní odpružení, čalounění Artico, bi-xenonové světlomety s přímým řízením (systém s variabilním poměrem) kamera a soukromé sklo. Součásti balení zahrnují: Exkluzivní balíček (SE £ 1690, Sport £ 1210), který zahrnuje: Kožené sedačky s topstitching, vyhřívané přední sedadla, horní palubní desku a dveře středového panelu v oblouku Artico, oříznuté ocelové dřevo z ořechů, pohyblivé přední loketní opěrky, zadní dveře z extrudované nerezové oceli, zadní nástavec 12v, veluré podlahové rohože, černá nebo šedá střešní vložka. Balíček Easy Vario (600 liber) zahrnuje: Zadní sedadlo spolujezdce sklopené dolů, opěrná středová opěrka v zadní části s držáky pohárku a průchozí zatížení, zadní sedadla s předním / zadním / hřebenovým nastavením, výškově nastavitelná zadní podlaha.
60%