Klesající tempo se zvukovým doprovodem, které je třeba splnit, jsou nejdůležitějšími prvky každodenního zážitku z jízdy GT - a to ještě více, když stisknete hlasitý spínač pro výfukové plyny a posunete vozidlo do dynamického režimu. To způsobuje, že se koncovky výfuku střetávají vždy, když provede automatickou převodovku se sedmi rychlostmi s dvojitou spojkou nižší rychlostní stupeň. Nicméně, první dojmy z řídícího stojanu jsou příliš lehké až do bodu, kdy se cítí divně oddělené. Zlepšuje se, když je vozidlo v dynamickém režimu, protože dodatečné vážení dává lepší dojem z pneumatik, které se pohybují po silnici, ale nakonec to není náplast na krásně přirozený pocit změny směru v Porsche 911 nebo Audi R8. Překvapivé je to, že tato levá pravá lehkost je v rozporu s nastavením zavěšení, které se pohybuje od mírně bolestného až po rozhořčeně, a to opět v závislosti na tom, jakým režimem pracujete mezi Comfort a Dynamic (nebo Race, který je speciálně určen pro trať). Tyto vlastnosti jsou dále zveličovány, pokud specifikujete balíček AMG Dynamic Plus, který kromě jiného činí standardní nastavení pružnosti pevnější. Ale - a je to velká - vše, co AMG GT pokrývá v normálních podmínkách, se rozplyne, když se vám podaří příležitost skutečně řídit auto. Je to jako kdyby Mercedes-AMG udělal veškerý vývoj tohoto vozu na své oblíbené zadní cestě a maximálním úsilím. A do pekla s ostatními. Je to důležité, protože pokud bude vaše zkušenost s vlastnictvím, která zřídka uvidí vozidlo řízené nadšením, to pravděpodobně nebude pro vás - není to zvláště pohodlné, ani velmi dobré při zapojení smyslů při nízké rychlosti ve způsobu, jakým jsou většina jeho soupeřů. Ale je to fantasticky mnohostranné, čímž se stává jasnější, čím těžší je to. Na ohybové cestě, při vysokých otáčkách, kombinace zvukové stopy, rovnováha při manipulaci s pohonem zadních kol, blízkost vašeho zadního kola k silnici a náhlý komunikativní řízení, se AMG GT cítí jako mimořádný a zvláštní jako to vypadá. Je samozřejmě vybavena všemi způsoby elektronických přístrojů, které vás zastaví při bočení na každém kroku, ale ve skutečnosti je to kupé, které se cítí jistě zasazeno i s vypnutými věcmi. Jinými slovy, je to těžké a to zpívá, doslovně a obrazně. A tak se otázka stává "jak často to budete používat?" Je také třeba poznamenat, že AMG GT se v takovém případě nevrátí nikam poblíž svých nárokovaných 30.4mpg (dokonce méně v výkonnějších verzích), ale pak, jak to bylo řečeno, pokud je to ve vašem cenovém rozpětí, "je nepravděpodobné, že by o to bylo příliš znepokojeno.
80%