Na rozdíl od zvukové stopy a zveličených proporcí exteriéru je interiér rozhodně největším zklamáním AMG GT. Verze R zlepšuje věci do značné míry, proplachuje lesklým černou výplní a nejvíce sedlovým sedadlem, ale ve "standardní" podobě to není tak fantastické, jak vypadá na obrázcích. Středová konzola, která vypadá rámovaná leštěným kovem s ryhovanými hliníkovými kolečky, se projevuje jako dutá plastová a docela křehká. A přesto, že jsou některé pěkné dotyky - stejně jako logo Mercedes-AMG vyražené do kůže loketní opěrky, celkově se cítí méně "supercaru Mercedes-Benz" a více "ozdobného dvoumístného třídy A". Těžké obložené kolo Alcantara je krásné a standardní židle kombinují komfort a podporu docela dokonale. Ale rozváděč jednoduše nemá taktiku, kterou byste od auta mohli očekávat za tuto cenu - knoflíky jsou lehké a knoflíky plastické - a v době, kdy Audi nabízí virtuální kokpit, se informační plocha AMG GT cítí jako malá a zastaralý. Základní ergonomie je fantastická. Mohlo by to mít rozměry a proporce zvednuté přímo z knihy Ladybird Supercar Design, ale je tu dost prostoru pro i ty nejvyšší pár. V úložném prostoru v kabině je velmi málo, ale pravděpodobně to není otázka, kterou byste se chtěli zeptat. To znamená, že díky svým předním rozměrům má výraznou praktickou výhodu oproti Audi R8 a Porsche 911 (a BMW i8), jejichž motory sedí tam, kde má GT šikovný hatchback. Otevřený zadní otvor je obrovský a podlaha zavazadlového prostoru je poměrně vysoká a plochá, což znamená, že je to překvapivě užitečné auto, které se týká týdenní prodejny - i když 350 litrová citovaná kapacita, o 34 litrů větší než model Ford Focus, se zdá divoce optimistická . Viditelnost není příliš špatná, ačkoli se snažíte posoudit konec kapoty během parkování, jako byste se pokusili podepsat své jméno s kanceláří nalepenou na konci basebalové pálky, ale můžete se alespoň podívat dozadu. Určitě se v kabině netýká stísněných nebo lehkých nedostatků. Zařízení je stejně velkorysé, jak byste očekávali, s měkkým napařeným koženým čalouněním, LED světlomety, obrovskými brzdami (i když ušetříte 6000 liber na uhlíkových keramických brzdách) a obvyklou řadu bezpečnostních prostředků Mercedes-Benz - automatické brzdění a podobně. Nicméně, jako na zbytek kabiny, malý-screened COMAND nastavení je trochu ohromující v kontextu all-zpěv-all-taneční dvojité obrazovky nastavení nalezené v E-třída a S-třída modely.
80%