Změny řízení a zavěšení jsou mnohem širší než je výška jízdy. Řízení bylo naladěno pro ostřejší zavěšení a také protilehlé tyče, pružiny a tlumiče byly také upraveny, a navíc existuje nové multi-linkové zadní zavěšení. Velkou novinkou je přenosová soustava 4Matic se sedmistupňovou převodovkou s dvojitou spojkou s řadicími lopatkami na volantu. Není to trvalý systém pohonu všech kol, ale spíše pomocná trakční pomůcka na částečný úvazek a rozdělení výkonu na zadní kola, je-li to zapotřebí. Tak efektivně, po většinu času je A45 vozidlo s pohonem předních kol. Když otočíte klíč a spustíte ho, budete přivítáni zajímavou kombinací zvuků. Čtyřválcový motor zní zřetelně plochý a neznatelný při volnoběhu, ale je překryt bohatým výpisem hlubokých basů. Odpověď na škrtící klapku je nadšená, aniž by byla příliš ostrá, což znamená, že můžete snadno měnit rychlost. A to je dobrá věc, protože když se silně dotýkáš pravého pedálu, A45 se okamžitě rozběhne a hromadí se s rychlostí. Používáte-li typ A45 na typických britských silnicích, budete chtít použít nastavení pohodlné pérování. Při výběru je kvalita jízdy překvapivě přetížitelná, ale tlumení zůstává řízeno na silnějších silnicích při rychlosti směřující k rohům. V režimu Sport je mnohem citlivější, obrátí se téměř agresivně do rohů a sleduje je bez jakéhokoli náznaku těla. Kompromisem je zhoršení jízdní kvality, které může - na silnicích, které jsou obzvláště pockmarkované - doslova vyrazit z vás vítr. Dejte A45 AMG do sportovního režimu a první věc, která vás napadá, je, jak rychle to urychluje a jak reaguje na motor. Neexistuje žádný epický soundtrack, jako jste získali u jiných modelů AMG, ale čtyřválcová jednotka se otáčí čistě, není příliš hlasitá a dokonce i pod plnou škrticí klapkou je pozoruhodně civilizovaná. A od 2000 ot / min do rychlosti 6000 ot / min trvale vytáhne a rychle se postaví na červenou čáru. Gearchanges jsou rychlé a punčochy a dokonce ani změny v prostředním rohu nezpůsobí vyrušení auta. Brzdy jsou silné, mají vynikající pocit a ovocný výfuk pracuje na ošetření, popping, když odvrátíte plyn a šumíte při maximálních otáčkách. Druhým zjevem A45 AMG je, že je to lépe dynamičtější, než jste pravděpodobně doufali. Incizivní řízení, ploché zatáčení a obrovské rezervy uchopení činí A45 opravdovou houbou. A bylo by velmi důležité, abyste si vyzvedli, co dělá inteligentní systém 4Matic. Jen si ho užijte za to, co je - reaktivní super horký poklop. V reálném světě je konec a velmi přesvědčivý řetězec pro luk A45. Jeho účinnost. Vydává 161g / km CO2 a vrací kombinovaný průměr 40,9mpg. Ať je váš průměrný majitel A45 docela spokojený se svou pravou nohou, je úplně jinou záležitostí.
80%