80%
Obsah
Řidičské dojmy
Změny řízení a zavěšení jsou mnohem širší než je výška jízdy. Řízení bylo naladěno pro ostřejší zavěšení a také protilehlé tyče, pružiny a tlumiče byly také upraveny, a navíc existuje nové multi-linkové zadní zavěšení. Velkou novinkou je přenosová soustava 4Matic se sedmistupňovou převodovkou s dvojitou spojkou s řadicími lopatkami na volantu. Není to trvalý systém pohonu všech kol, ale spíše pomocná trakční pomůcka na částečný úvazek a rozdělení výkonu na zadní kola, je-li to zapotřebí. Tak…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uvnitř je to, co byste doufali se všemi nejlepšími kousky třídy A. Je to skvělá koncepce a provedení, špičková ergonomie, velká obuv a dobrá jízdní poloha, ale s doplňkovými specifikacemi AMG. Pevné sportovní přední sedadla jsou nádherně podporující a vypadají skvěle, zatímco černá čalounění s červenými upozorněními - včetně bezpečnostních pásů - funguje pro nás. Povrchová úprava karbonových vláken na palubní desce může být získaná chuť. Command systém je stejně dobrý jako kdykoli a doplněná obrazovka je funky, i když na první pohled vypadá trochu na trhu.
Recenze automobilu
Nemějte žádné iluze. Mercedes Benz A45 AMG je pro svého výrobce velmi důležitým vozem. Společnost AMG si udělala jméno pro sebe, že staví V8 a někdy i V12 salony, statky, kupé a kabriolety - ale nikdy předtím neudělal horký poklop. To je radikální nový směr pro AMG a jeden s jasnými cíli v mysli. Nejprve vytvořte halo pro zbytek řady třídy A, abyste si ji mohli koupit a nabízet třísměrnou alternativu k mohutnému BMW M135i - automobilu, který znovu definoval výkon, který můžete očekávat za 30…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- První čtyřválcový model AMG vyrábí 360 koní s turbodmychadlem o objemu 2,0 litru. Působivá manipulace a úrovně uchopení. Tak rychle, jak byste čekali
- Drahé s počáteční cenou vyšší než 37 000 liber.
80%