Budete zklamáni, pokud by nová třída A nebyla vybavena tak, aby odpovídala jeho odvážnému novému vzhledu. Takže Mercedes-Benz zvýšil tuhost vozu a namontoval vícenásobné zadní zavěšení. To, co skutečně znamená, je to, že auto je agilní, vyvážené a cítí se obratné. Řízení se cítí těžké, ale přesné a pozice řidiče - mnohem nižší než stará třída A - vyhovuje nové manipulaci. Bohužel tato jízda utrpěla jako důsledek. Cítí se znepokojen nad zvlněním, zatímco se táhne přes výmoly. Vyrovnávací komfort s příjemnou manipulací je vždy složitý a problém může být poněkud zmírněn tím, že vyberete základnu, model SE nebo model Sport, který je dodáván s odpružením Comfort. Automobily v provedení AMG Sport a vyšší jsou vybaveny tvrdším nastavením a očekává se, že budou populárnější. K dispozici jsou tři dieselové motory CDI v rozsahu - A180, A200 a A220. Nejúčinnější z nich je příručka A180 BlueEfficiency, která je ve skutečnosti 1,5 litrovým motorem Renault. Pokud vás to dělá, nebojte se - je to hladké a nabízí oficiální spotřebu paliva až 74,3 mbar, spolu s volným ročním VED díky emisím 98 g / km. Spíše matoucí je, že automatická verze motorové nafty A180 není stejný motor. Místo toho je to 1.8-litrový motor Mercedes-Benz a je méně účinný. A200 CDI nabízí rovnováhu mezi ekonomikou a výkonem, takže není překvapením, že je pravděpodobné, že bude bestseller. Vyrábí to 136PS a 300Nm točivého momentu, s emisemi 118g / km, když je spojen s hladkou sedmistupňovou dvojitou spojkou. Řada A220 CDI je vylepšena na vznětovém motoru, s nepatrným výkonem nad A200, ale bez skutečného zasažení ekonomiky. Je k dispozici pouze s automatickou převodovkou. Benzinová řada se skládá z modelů A180, A200 a A250, z nichž první dva jsou ve skutečnosti stejný motor, ale jsou naladěny pro různé výkony. Výběr mezi těmito dvěma vozy se dá upřednostňovat, ale oba mají průměrnou nárok na ekonomiku kolem 51 mph a emise mezi 131 g / km a 134 g / km. Výběrem benzínových plodin je A250. Vyrábí 211PS společně s točivým momentem 350 Nm a může za 6,6 sekundy sprint z 0 na 62 km / h. Vyrábí charakteristický zápach a na silnici je to docela všestranné a nabízí tolik točivého momentu v rozsahu otáček. Je vhodný pro pevné podvozky, je tu správná volba pro náročné řidiče. Je nabízena pouze s automatickou dvojitou spojkou - což je obecně poměrně hladké a může být potlačeno řidičem s řídícími lopatkami. Emisí jsou 145g / km a úspora kombinovaného cyklu je 45,6mpg. Podle našeho názoru se A250 AMG SPORT 4MATIC ukázalo jako nejlepší třída A. Dvojitá převodovka spojky není ohromena výkonem a točivým momentem a nikdy nedrží dráždivě, když vstoupí do kruhového objezdu nebo opustí boční ulici. Manipulace je v pořádku a zrychlení silné. Také lépe než B220 4MATIC. Je mnohem lepší volbou pro každodenní použití než A45 AMG.
60%