Tam jsou dvě velmi odlišné strany McLaren 650S je způsoby řízení. První je to, co byste očekávali, že je to vše o syrové rychlosti, zrychlení tak brutální, jak je to impozantní a manipulace, která vás nechává obdivovat obdivem. Druhá strana je jedna, o kterou byste měli mnohem méně očekávat v superhvězdě s nadmořskou výškou 200 km / h, a je to jeden z poctivostí. Tam, kde Ferrari 458 Italia nebo Lamborghini Huracan kůrají své záměry po startu, McLaren je zcela jemnější a kultivovanější zvíře. Oheň ho a tam je nezaměnitelný vrčení silného motoru V8 slyšitelného pod zadní palubou, ale to není přílišné nebo náchylné k probouzení sousedů při východu slunce. To znamená, že model 650S může vyrazit bez nechtěné pozornosti, kterou ocení každý, kdo používá auto. To neznamená, že McLaren 650S nemůže dělat drama, když to chce. Vyberte si auto v jasnějším odstínu a vyniká v každém davu, zatímco Spider snadno porovnává s nejlepšími a nejdražšími drop-topy na světě, pokud jde o vzhled a styl. Přesto 650S dává přednost tomu, aby jízda řídila mluvit, než spousta elektronicky vytočených výstřelů a nárazů z výfuku. K dispozici je úžasné zrychlení z motoru a výfuku, když je auto v normálním režimu, ale pokud chcete více sluchového zapojení, stačí vybrat Sport nebo Track pro celou stěnu zvukových zážitků. 3.8-litrový turbodiesel V8 s turbodmychadlem o objemu 3,8 litru funguje stejně dobře, jako je to i při neúnosném nárazu z výstupu 650PS, který dosahuje špičkových rychlostí 7500rpm a červená čára se nedotýká až do 8500rpm. Tam je také 678Nm shove to crescendos při 6000rpm. K tomu, aby to bylo v perspektivě, má 650S více grunt než Range Rover 5.0 Supercharged, ale v autě, který váží o 1100kg méně. Nyní se divíte, že McLaren dělá 0-62 mil za hodinu za minutu, zdá se být tak snadné. Pomáhá zpřístupnit a řídit tento druh výkonu je mnohem vylepšená převodovka se sedmi rychlostmi s dvojitou spojkou. Změny jsou nyní rychlejší a ostřejší v jakémkoliv režimu jízdy, který vyberete. V každé jízdní situaci si můžete být jisti, že auto bude na správném rychlostním stupni a dokonalý poměr bude připraven okamžitě sledovat, nebo můžete v automatickém režimu nechat 650S tak, -drum provozu. Za zmínku stojí také krásné pákové páky namontované za volantem, které přinášejí ještě další hmatovou vrstvu do jízdy McLarenu. Výkon je dobrý a dobrý, ale supercar musí být schopen nasadit svoji sílu, aby se mohl stát dobrým. Toto je místo, kde se McLaren 650S dostává do horní zásuvky rychlých vozů. Jeho zavěšení využívá systém ProActive Control Chassis McLaren, který je vypůjčen z hyperkariety P1. Na jakémkoli povrchu vozovky se 650S pohybuje spíše jako limuzína než supercar, vyčerpávající nárazy a krátery se sofistikovaným nádechem. Dokonce i přepnutí na jedno ze sportovních nastavení nic nezhoršuje vynikající jízdu, přesto je ještě méně těla opřené o ještě víc zatížitelnou schopnost zatáčení. Ohebnost odpružení v kombinaci s výkonem, který je tak rychlý nebo uvolněný, jak si přejete, činí 650S snadno nejužitečnější supercar. To nemá zneklidňovat své schopnosti, ale spíše masivní kompliment, protože to znamená, že řidič může odvést potěšení z každé cesty, zatímco mnoho supercarů není nic jiného než fuška, pokud se nehnul rovně na dokonalé cestě. Najděte tu dokonalou silnici, a 650S je stejně tak úkolem, jak dodat senzační tempo a ovládání. Pomáhá to díky revidovanému zavěšení modelu 650S na 12C, čímž se odklon od tendence staršího modelu rozšiřovat v rozích. Na jejím místě je řízení s cajkami, zatímco standardní uhlíkové keramické brzdy zpomalují 650S s větší přesností a silou.
80%