Kabina modelu 650S se na první pohled trochu změnila z 12C, ale pozorněji si všimnete rozdílu. Pro začátečníky je model 650S dodáván jako standardní sedátka Alcantara. Nejen, že je to skvěle vypadající konec, Alcantara váží méně než kůže, která zůstává volbou, aby zůstala s minimalistickým ethosem McLarenu. V jednoduché tmavě šedé povrchové úpravě zkušebního vozu se model 650S vyhýbá tomu, aby byl chytlavý nebo pocit klaustrofobie. Pomáhá to překvapivě velký skleněný prostor, který poskytuje dobré přední a boční vidění a poskytuje kabině vzdušný pocit. Pocit prostoru je dále zdokonalen pomlčkou, která se odklání od obyvatel, zatímco hlavní přístrojový oblouk používá velkou centrální otáčkoměr a digitální displeje, aby snadno udržovaly důležité informace v ležérné poloze řidiče. Centrální konzola je dalším příkladem přístupu McLarenu, který se shoduje s displejem, který je nyní jednodušší a intuitivní pro práci s dotykovým displejem. Jsme také velmi potěšeni, že McLaren se vyhýbal současnému trendu supercaru, když naplnil tolik tlačítek a funkcí na volant. Zatímco to může pomoci uvolnit pomalý prostor u některých soupeřů 650S ', to může také dělat jednoduché operace takový jako pracovat indikátory faff. V modelu 650S dělá vůz jednu věc a dělá to brilantně, což umožňuje řidiči otáčet přední kola. 650S také dělá velmi dobrou práci poskytovat dostatek prostoru pro hlavu, nohu a loket pro své posádky, sedící v podpůrných sedadlech, a tam je dokonce spousta skladování uvnitř kabiny. Při rozumném uložení v předním prostoru zavazadlového prostoru mohl McLaren dokonce spravovat výlet do supermarketu. Bez ohledu na cestu, kterou vyřídíte, je model 650S dobře vybaven digitálním rozhlasem, Bluetooth a vynikajícím stereo systémem. K dispozici je také možnost satelitního navigačního systému IRIS, který obsahuje sedm reproduktorů Meridian pro prostorový zvuk.
80%