Jeden z problémů kupujících kovového koncového MX-5 Roadster Coupe bude mít obavy, pokud jde o přidanou hmotnost - tenká vrstva tkaniny je samozřejmě mnohem lehčí než elektromotory a zátěž kovových dílů. Přidaná hmotnost často znamená zážitek z jízdy, ale naštěstí tomu tak není v případě Roadster Coupe. Cítí se, jako by to patřilo na zkroucené venkovské cestě. Byl navržen s jádrem řidiče a opravdu to ukazuje, dokonce i teď, když je vůz v zubě trochu dlouhý. Závěs je plně nezávislý a nabízí tak skvělou manipulaci s přiměřenou kvalitou jízdy. Řídicí systém je téměř dokonalý - je dobře zatížený a úžasně komunikující a umožňuje vám cítit cestu dlaněmi. I když jsou motory o objemu 1,8 a 2,0 litru nejlepším z hlediska hospodárnosti a emisí, jsou na cestě dokonale příjemné - menší motor s výkonem 126 koní je připojen k pětistupňové převodovce a větší 186-násobný motor na šest- rychlostní zkouška, ale vychystávání mezi těmito dvěma je obtížné - cítí se docela podobní a kupci 1,8 by se neměli cítit krátce změnili. Špičkový točivý moment z modelu 1.8i činí 170Nm, zatímco 2.0i získá 186Nm. Ani motor však nenabízí výkon puchýře. 2.0i je nejrychlejší z 0 - 62 km / h, ale to trvá 7,9 sekundy - to není pomalé, ale ani rychlé. Nezáleží na tom - oba motory ožijí při vysokých otáčkách a pomáhají vytvářet pocit skutečného tempa, a to i v případě, že máte dostatečnou rychlost. Bohužel, zatímco zážitek z jízdy je úžasný, existují problémy s MX-5 Roadster Coupe, které lze připsat jeho věku. V roce 2006 byly emise v rozmezí od 167 g / km do 193 g / km v pořádku, avšak v dnešní době mnohem rychlejší automobily přinášejí lepší emise a následně nižší roční poplatky za VED. Ekonomika pohonných hmot není příliš velká - oficiální čísla jsou mezi 35 a 40 mph. Kromě toho ani zdokonalování není nejlepší. Naštěstí je hardtop Roadster Coupe tlumenější než MX-5 s tkaninou, ale není to ani limuzína - v kabině jsou výkřiky a je tu hluk z cesty a větru. Je snadné odpustit chyby MX-5 Roadster Coupe, když najdete skvělou, scénickou trasu v krásném dni. Není to příliš nákladné auto, a přesto se cítí skutečně zvláštní. Je vyvážená a připravená, a přesto nemusí být neuvěřitelně silná nebo rychlá, aby poskytla opravdový požitek.
80%